1.862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

tårerender, hvad kalder man det? tårerender, hvad kalder man det?

Hejsa herinde..

Har ige et spørgsmål, passer en dejlig old english bulldog. Han er to face som man siger, den ene er hvid, og fra øjet er der såen ligesom en grim rende, ved ikke om man kalder det tåre rende for det er jo vand fra øjet.

Så er spørgsmålet, nogle der kender et godt middel mod dette, for det er jo rødt og irriteret. ..??
Tænkte jeg lige kunne helbrede lidt nu når han er på ferie!! :0)

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tårerender, hvad kalder man det?
  • #1   4. jul 2008 Jeps...
    Der findes en serie hos dyrehandleren, mener at den er
    lilla og hvid, den hedder tåre-rens smiley
    min veninde bruger det til hendes Cav. og hun siger at det er godt

• #3   4. jul 2008 det er bedst at få den øjenlyst så man kan få bugt med problemet, et løbende øje er tegne på der er noget galt det ved jeg far min egen hund

• #4   4. jul 2008 det er ikke gult eller noget, tror bare det er vand, og fordi det er i den hvide side, så bliver det meget grimt der?? nogle der kan linke til nogle af de produkter, så jeg kan se dem?

• #6   4. jul 2008 malene: Fandt den lige selv.. hihi!!!

Andre gode husmor råd?

• #7   4. jul 2008 Nogle racer/hunde har tendens til tårestriber ja. Først må man få klargjort om der er sygdom til grund for problemet, og evt, behandle.
    Er der ikke det, kan man forsøge at mindske farvninen, ved at rense renden med forskellige midler - f.eks. det fra KW eller andet tilsvarende. Det kan også hjælpe på problemet at man sørger for at holde renden tør, evt. tører den et par gange dagligt. Og man bør undgår foder med megen farvestoffer og konservering, evt. også foder der indeholde laks, som kan rødfarve.

• #9   4. jul 2008 hihi ja det bliver lidt dyrt, hvordan kan det være d ikk har brugt det

• #10   4. jul 2008 Det er en hund, hun PASSER smiley
    Hvis der er noget galt med den, så er jeg sikker på at
    ejeren ikke ville aflevere hunden til pasning uden at informere om det

• #11   4. jul 2008 Jeg vil altså gerne lige gøre opmærksom på at det er IKKE MIN HUND, som jeg skrev ville jeg bare prøve at gøre noget ved det, og hvis der havde været noget galt havde de helt sikkert fået gjordt noget ved det.

• #12   4. jul 2008 Fik lige læst en artikkel i mit medlemsblad igen om problemet, de nævner også et øjenbad-produkt fra jean paul som skule være godt, og evt. brug af talkum til at tører området om øjnene med smiley
    C-vitamin tilskud nævnes osv.
    Skulle intet af de mindre skrappe midler virke kan man købe noget med antibiotika fra dyrlægen, som skulle være rent mirakkelmiddel. Eller tilsvarende fra udlandet, men kan mindre skrappe midler klare opgaven må det være at foretrække!

Men igen vær obs på det kan skyldes indad vendte øjenlåg, som gør hunden konstant har hår i øjnene, hvilket giver rendende øje. Og det kan også skyldes alergi'er. Disse ting bør jo tjekkes igennem smiley

• #13   4. jul 2008 Nå for søren, du er "bare" passer *gg* Så ville jeg da bare tørre øjnene reglmæssigt smiley

• #14   4. jul 2008 KW tårefjerner er simpelthen super

jeg bruger den når jeg ordner min svigermors cavaliere så de ikke får de her "striber" med vand fra øjet

har også brugt den på Amy med stor glæde

den er ikke så dyr(i ringkøbing dyrecenter 67 kr)

Held og lykke med at få det fjernet

• #16   5. jul 2008 den kan have blinkhindebetændelse,hvor folliklerne på blinkhindens bagside hæverog danner et ujævnt ru lag ,dem ætser man så i lokalbedøvelse eller tårekanalerne kan være tilstoppede ,det lyder klogt ikke men jeg har selv prøvet det med den ene af mine hunde.

• #17   5. jul 2008 men når kun det er en hund du passer,ville jeg i første omgang købe saltvandopløsning på apoteket det er ikke skadeligt det andet kræver jo en dyrlæge

Kommentér på:
tårerender, hvad kalder man det?

Annonce