{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

min hvalp banker min hund {{forumTopicSubject}}

ja som problemet indikerer så har jeg et problem med de to hunde... shorty er simpelhen for blød af sig og Safica er ret hård ved ham i form af hendes hvalpeleg, hvilket allerede nu har givet ham et par små sår under hagen... han siger meget sjældent fra men løber istedet hen til en af os mennesker som så "beskytter ham" fra hende men det kan vi jo ikke hele tiden.
Når vi er udenfor er det værst for løber shorty så løber hun efter ham med det samme og bider sig fast i hans ryg så han ikke selv kan få hende væk....
Det er dog blevet en del bedre indenfor, men er ved at være ret træt af ikke at kan lufte dem begge uden snor uden at hun tror hun må "spise ham"...

Er der nogle der har nogle gode råd dertil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hvalp banker min hund
  • #1   7. jul 2008 Du som ejer skal stoppe hende.

  • #3   7. jul 2008 En størrelse 45 lige i måsen.

    Nej har faktisk ingen gode råd... Måske finde en voksen hund som forstår at sætte grænser uden at skade hvalpen


  • #4   7. jul 2008 Pinscher : har prøvet men det vil jo ikke hjælpe på problemet når vi ikke er der.

    Christel : det lyser ud af ham at han ikke vil have det men han kan bare ikke klare hende - allerede nu...

    Daisie : vi har prøvet at "lure med bag gardinerne" men desværre er det alt for sjældent der sker noget... han har jo svært ved at klare hende da hun allerede nu er større end ham.

    Alex: Har overvejet dette da hun bliver nød til at lære lidt om rangordenes verden men når vi møder andre hunde så er hun så lille og stille og viser alle de rigtige tegn på underdanighed og nysgerrighed - det er kun hos shorty at problemet forkommer


  • #6   7. jul 2008 Daisie : ja den har han regnet ud og har også overvejet bare at lade være og lade dem selv klare det da de i bund og grund jo skal gøre dette når de er alene... men når vi er udenfor og hun bider sig fast i ham så slipper han fri og løber simpelhen bare væk... altså udenfor hendes radius og så bliver han siddende et der indtil vi igen går videre eller går ind..... Det begyndte at blive et problem da hun blev tilpas tryg herhjemme og i hans selvskab... altså ca. 1 uge efter jeg fik hende og har haft hende i en lille måned nu.

  • #8   7. jul 2008 Daisie : der er lidt problemer herhjemme også men hvis jeg gemmer mig og iagttager dem så stopper hun hurtigt igen - han sætter hende ikke på plads. Problemet er der kun i store træk når vi går tur..


    Lucky : det er bare svært at se på da hun jo allerede er større end ham og har givet ham 3 mærker under hagen - hun skulle jo helst ikke bruge ham som tyggebamse..


  • #10   7. jul 2008 Daisie : jeg lufter dem skam også hver for sig - det er kun når vi skal et bestemt sted hen at jeg tager dem med sammen, ellers 1 gang om dagen på græsset.....

    - men vil give det lidt mere tid og ellers må jeg søge hjælp og høre hvad mine alternativer er



Kommentér på:
min hvalp banker min hund

Annonce