{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Min far ser passer hund NOOOOOOO... {{forumTopicSubject}}

Ja min far er ikke så god til at passe hund.
Her er 2 historier der fandt sted da min far passede mig, min søster og min hund Fanny.


1.
For laaaaaaaaaaaaang tid siden skulle min mor til London med sit arbejde. Derfor skulle min far passe mig og min søster. En dag bestilte vi pizza der skulle bringes hen til vores hus. Ham der kom med pizzaen var ung og han var bange fpr hunde. Min far og min mor er skilt og min far er ikke vandt til at have hund så han tækte ikke lige på at hvis vi åbnede døren ud til kom Fanny. Og da han kom med pizzaen åbnede min far døren og tog imod den. Men da Fanny hørte det sprang hun op og skyndte sig ud. Da han så Fanny spænede han afsted han faldt en gang da vi så kaldte på Fanny kom hun tilbage men han var væk og han kom ikke tilbage. Vi nåede ikke engang at betale...


2.
Fik fortalt denne historie da min fa kom hjem fra en aften tur med Fanny.
En aften gik min far en tur med Fanny det var rigtig mørkt så man kunne ikke rigtig se noget.
Min far kom gående da han mødte en dame med sin hund hun sagde "Jeg har bare en shæferhund(sagde hun bare smart)" "Ja og jeg har en pit bull" sagde min far.
Da damen hørte det skyndte hun sig bare væk...


Andre der har nogle sjove historier om noget ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min far ser passer hund NOOOOOOO...
Kommentér på:
Min far ser passer hund NOOOOOOO...

Annonce