{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Tynde og udslidte hunde {{forumTopicSubject}}

I syd amrika.. Der har vi været i to måneder.. Og når man er der ser man mange gadehunde.. Jeg har aldrig været genert for at røre andre hunde ikke bange o ikke gernert..(fx. Spurgte jeg en vagabond om jeg ikke måtte nusse med deres hund...)Så jeg kælede med dem alle i sydamerika.. Men jeg kunne bedre li' dem på gaden end dem i de små bure og jeg VED at dem på gaden har et bedre liv en dem hos menneskerne..selvom om de godt nok er tyndere så har de det også bedre.. og sikke et venskab der var mellem alle de løse hunde...

Det jeg tænkte på var..
Lad vær at have ondt af de løse hunde.. de har det faktisk okay iværtilfælde dem JEG har set.. og jeg har været i afrika og sydamierika.. Og så i Danmark.. En løs hund i Danmark er noget andet end det i andre lande.. Jeg ville bare luige gøre så i kom af me den bekymring.. for ved at der er mange der sørger over de løse hunde.. Men de har et okay liv.. så tag det roligt (*apuna matata*På swahilisk tag det roligt.. vi snakked swahilisk i tancania husk ALTID at Pippi betyder slik på swahilisk)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynde og udslidte hunde
  • #1   10. jul 2008 Det er nu ikke helt rigtigt - der er andre steder i Afrika hvor gadehundene lever en kummerlig tilværelse.. Men rart at høre de havde det godt hvor du var ;O)

  • #2   10. jul 2008 Det hvor jeg var..(Bolivia) Tøffede de rundt og legede med hinanden de hunde.. pelsen var selvfølgelig forfærdelg og sådan men de havde det sjovt..

    Pernille har du selv været der de overdriveer mange af dem.. hved godt der er steder som det du siger meeennnn.. det er nu mest de hunde som bliver samlet op fra gadfen og kommer i bur hvor de intet motio for af nogen art.. Tror jeg nok..


  • #3   10. jul 2008 I tyrkiet har gade hunde det bestemt ikk bedre de har de ca lige så skidt som dem i bur (dem jeg så)
    'På et bjerg rendte en udsultet tæve rundet med 2 bedårende hvalpe som både var sultne og dehydreret...
    Så der blev skåret en del vandflasker over så de kunne drikke og moderen gik på madpakke rov hos et par der havde forladt deres tæppe for at kikke på udsigten...
    men ikk nok så det kommer meget an på hvor i verden du er


  • #4   10. jul 2008 M&M- Jeg har også været i Tyrkiet for nyligt, og det er virkelig ikk rart at se på alle de hunde i gaderne dernede. De er udsultede og rigtigt skidte at se på. Jeg havde sån lyst til at tage dem alle sammen med hjem i lejligheden og fodre dem.

  • #5   10. jul 2008 Pernille:Det vi så var på landet det byen var betydeligt dårligere der kunne hundene ske lige at få et ups!! spark i siden.. når de går forbi.. dem på landet giver til modsætning hundene mad..

  • #6   10. jul 2008 Ligemeget..

  • #8   11. jul 2008 Sanne ja få steder har jeg oplevet som du men det sidste du skriver med at de ikke kommer i kontakt med os.. Det kan jeg ike se noget grimt i vilde hunde er ikke et grimt ord for mig.. Nærmere et godt ord.. Jeg tror godt de kan være lykkelige i naturen.. de lever vel bare af andre dyr som ulve..

  • #9   11. jul 2008 Schæferhundeelskeren- INgen tvivl om at hundene har det værst inde i byen.
    Jeg har generelt heller ikk noget imod vilde hunde, de skal da være der ligesom mvilde heste. Men inde i byen er det ikk optimalt når de løber rundt ude på vejen og bider folk der går forbi dem.


  • #10   11. jul 2008 Pernille.. Enig... Nej det er ikke optimalt.. Men det er der bare aldrig en hund der har gjordt hved mig eller min fammilie..

  • #11   11. jul 2008 Schæferhundeelskeren- Jeg har heller aldrig oplevet det personligt. Ej heller har jeg hørt det ske for andre. Men det må jo ske når det er blevet filmet.

  • #12   11. jul 2008 Størstedelen af det du ser er overdramatiseret.. Medierne leder efter det værste de kan finde som dermed også er det mest spændende og det de tjener flest penge på.. Så det du ser i fjernsynet er tit det absolut værste...

  • #14   11. jul 2008 Okay.. så hved du nok mere om det men noget af det er altså overdramatiseret!!

Kommentér på:
Tynde og udslidte hunde

Annonce