828 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

ledninger og hvalp? ledninger og hvalp?

Lige et spørgsmål mere. Min hund ankommer som sagt om 4 dage og jeg har været i gang med at sikre min lejlighed så godt som jeg nu kan. Er dog lidt nervøs pga der er en del ledninger. Har samlet nogen af dem i ledningeskinner, men der er stadig en del der er svære at skjule. Desuden har vi en del stikkontakter der er nede i ca 30 cm over gulvet. Har hørt at hvalpe skulle være glade for at bide i ledninger (og gerne bide dem over). Hvad er jeres erfaringer? Hvor bekymret skal jeg være?

Vh

Alexandra

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledninger og hvalp?
  • #1   11. jul 2008 Kenai er faktisk ret interesseret i dem..
    men den må alligevel aldrig være alene i hele huset..
    så når han piller ved dem, sir jeg "ah ah" skarpt og højt og når han kigger på mig blir han rost og får et bide legetøj smiley

• #2   11. jul 2008 de kan dø af det hvsi de bider igennem ledningen- der er jo elektrisitet i den med flere 100 Wolt,måske flere tusidende wolt- så du må sørge for at sætte dem op på panelerne eller gemme dem under gulvtæppet hvis du har sådan et , samtidig lære den at det må den ikke bide eller gnave i den - da den kan komme alvorligt til skade

• #3   12. jul 2008 Okay.. må nok hellere få skærmet helt af for en sikkerhedsskyld.
    Tusind tak for de mange gode svar
    Vh
    Alexandra

Kommentér på:
ledninger og hvalp?

Annonce