{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

barf fodring {{forumTopicSubject}}

hej alle,
min shih tzu tæve på næsten 10mdr. kløer sig meget på hele kroppen. og når dette ikke skyldes evt. lopper, knuder, flåter eller andet i pelsen kan dette så skyldes allergi?
jeg fodrer med olivers men overvejer at skifte til barf. nogle der kan komme med gode/dårlige erfaringer med dette produkt, gerne rettet mod kløe/allergi.

mvh Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barf fodring
  • #1   12. jul 2008 jeg snakkede med min dyre læge om det, og de ville ikke anbefale det, da der ikke er et konkret bevis på det virker.. men samtidige sagde hun at hun havde hørt mere god ind dårligt om blandt dem der kom til hende...

  • #2   12. jul 2008 der er barf gr her på hg.. dem kan du snakke med...
    og ja så kig lige denne vovse, den havde også allergi og startede så med at barfe, og nu har dne det bare super... der er billeder fra de startede og til nu.. der er altså sket noget...
    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19662


  • #5   12. jul 2008 hejsa, vores tæve havde også samme symptomer, hun havde kløe, ørebetændelse, og røde poter. Barf var det eneste der hjalp, da tørfoder indeholder en masse korn og melprodukter, som hun har allergi overfor. Kan kun anbefale det.

  • #6   12. jul 2008 hejsa, vores tæve havde også samme symptomer, hun havde kløe, ørebetændelse, og røde poter. Barf var det eneste der hjalp, da tørfoder indeholder en masse korn og melprodukter, som hun har allergi overfor. Kan kun anbefale det.

  • #7   12. jul 2008 mange tak for alle svarene, tror jeg vil kontakte dyrlægen og få hende testet for allergi....
    godnat.
    mvh camilla


  • #8   12. jul 2008 det er min hund der er linket til og vi smed 20000 hos dyrelægen inden vi skiftede og du kan jo se hvor meget dyrelægen kunne gøre for hende andet end at pumpe hende med medicin.

    vi gav barf en chance og ville det ikke virke efter et halvt år, ville vi give hende fred. men jeg fortryder ALDRIG at vi gjorde det.

    jeg er ligeglad med om det ikke kan bevises at det virker, men det er kun fordi at dem med pengene ikke har nogen interresse for at bevise det. men det er som hos os, rigtigt kost kan udbedre meget.

    har du spørgsmål er du velkommen til at skrive, tror mig og daisie har været det hele igennem....


Kommentér på:
barf fodring

Annonce