Afsporet seksualitet? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt at hunde "humper" hinanden som en del af deres dominans overfor hinanden.
Men altså vores knap 5 årige hund har tillagt sig en utrolig udpræget homoseksuel opførsel efter at vi har fået vores hvalp ( har haft den i 5 uger nu).
For omkring 3 uger siden, gik jeg ude en aften og vandede blomster- jeg hører så hundene lave nogle spøjse lyde og vender mig om.
Hvad fanden laver I??? får jeg råbt.
Ja for hvalpen sidder under Dinos mave med hans tissemand i munden, men Dino med krum ryg og sitrene baglår "mund-boller" hvalpen.
Og den var HELT inde i munden på den var helt ude af forhuden på Dino.
Siden da har disse episoder gentaget sig nogle gange og jeg så én dag hvordan Dino med en forpote under lysken på Whisky vendte ham i position og så gik de ellers igang med endnu en blowjob.
Det kan godt være at I synes det er sjovt, men det er ret så ulækkert og det har tiltaget til det punkt, at Dino piver og halser rundt som var der en tæve i løb.
Og hver gang vi opdager deres "romantiske" stunder så afbryder vi dem.
Det har absolut INTET med dominans at gøre- det er ren vellyst.
Andre som har oplevet det?
Hvad pokker skal jeg gøre?
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.069
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
Han er nu blevet kastreret, og der har intet været siden. Tror det er den eneste løsning, for ved ikk om det kan trænes væk.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 211
Vi har før haft hunde, hvor det har været tydeligt, at det drejede sig om dominans.
Og det skal bare stoppes.
Dino ter sig bare som om man har givet ham prygl, når vi siger Nej til ham, og beder ham lægge sig.
Han ligger bare og piver og ryster samtidig. Ligesom når vi har haft tæver i løbetid herhjemme.
Og synes at kasteration er noget dratisk når man tænker på hans alder sammenholdt med racens gennemsnitlige levetid. Han er jo en gammel dreng
Desuden er det vores eneste problem med ham.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.630
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 813
vidste ikke hunde havde sex for lystens skyld,
syntes det lyder meget underligt
men held og lykke med træningen
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 211
Det er lidt ligesom en hund der løber efter sin egen hale- når han først er "snappet" ud af sit foretagende, så går der gerne 4-6 timer inden det sker igen.
Nå, men det lader ikke til at andre end Pernilles mors hund har haft lignende tilbøjeligheder.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
jan 2007
jun 2008
jun 2008
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 120
og ja det er sjovt
jan 2007
jo,vi har for hørt os da vi overvejer at draco skal ha fjernet bollerne,men er ikke helt sikker så snakkede han om at man kunne give en sprøjte som så virkede op til 6 måneder,og se hvordan ens hund ville blive,og da det går væk af sig selv og hunden bliver "normal" igen,ville jeg nok gøre det.
dec 2007
Og da min mands Basenji kom på besøg, så ville Chiki da også prøve at få mælk fra ham, og da han jo havde en stor "dievorte";o) så hoppede Chiki da på den, og er den voksne han sød, hvilket Benji ikke er hvad det angår Ggg "Man er vel ikke en Basenji for ingenting" så gir den jo en hvalp lov til næsten alt, så mon ikke det er startet med at hvalpen søgte mælk men fik sperm i stedet for, jeg ved det er ret klamt, men det er en mulig forklaring, og når den voksne han opdager at det er "lækkert" jamen så fortsætter adfærden.
Jeg skal godt nok prøve den sprøjte for Chiki er så "Horny" som jeg aldrig har set en hund værer før, men som mange af jer også skriver så er der mange hunde der er meget fixeret på at blive tilfredsstillet og Chiki, ÆÆÆlsker sit pindsvin som i kan se på et par af hans billeder, jeg ville bare ikke skrive Hvad han faktisk foretog sig..Syntes det var ret pinligt af en hvalp på 3 mdr, men han har gjort det jævnligt siden, selv nu som ca.6½mdr.gammel og han må ligge ca.15-20 min. til svulmelegmerne er svundet ind så tisseren også kan komme ind på plads.
Håber i fatter meningen, jeg har møg travlt og render frem og tilbage..Ggg den sku ikke misforståes..;o))
Men er det ikke en mulig forklaring ? S:U:
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 813
jun 2008
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 726
Kessler havde "humpet" en ung labrador han, hele tiden mens vi var til hundeleg. Så vi spurgte hende om det var fordi han dominerede den anden han hund, for han er ellers aldrig dominerende... Hun sagde så at det var en form for opdragelse og ganske normalt når en voksen hund "humper yngre hunde... Og hun sagde at mange misforstår det når en hund "humper" andre hunde...
Håber det gir mening det jeg har skrevet, for det gik lidt stærkt og jeg har ikke læst hele tråden igennem;o)
dec 2007
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 726
Afsporet seksualitet?