{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Hunde-bumser... {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har fået et forfærdeligt problem... Joker har fået bumser.. Han har haft dem i en periode over 3-4 uger og jeg har lidt slået det hen med at det ville gå i sig selv, men det synes bare ikke rigtigt at være tilfældet smiley

Han har I det sidste stykke tid modtaget en masse sammenpressede oksehuds ben og jeg ved ikke om det kan have noget med det at gøre?
Jeg har altid troet at det var grundet for højt protein at hunde fik bumser - er der nogle som kan bekræfte den påstand?

MVH
June

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-bumser...
  • #1   10. nov 2005 --- han MÅ altså ikke spise SÅ meget Fast fOOOD!!!!!
    Det giver bumser ... men en god omgang Clear' siiiil ( eller hvad det nu hed ) Gør godt smiley

hihi

• #2   10. nov 2005 Rikke - jamen det er også det jeg tænker... Åhhh... Men du ved ikke noget om det der med oksehudsbennene? Mht protein indholdet i det?

Sonne - Så sjov man er på andres bekostning ;0))))

• #3   10. nov 2005 Dandanell - Det skal jeg da ikke kunne udelukke.. Hvordan ser den slags ud??? smiley

• #5   10. nov 2005 june .... tja .....

hi hi ... kan du ikke bare trykke dem ud? hihi
    splat

• #6   10. nov 2005 Eva - Jeg håber ikke at det er det du beskriver, men jeg tror lige at dyrlægen får et kald i morgen så..

Sonne - Been there, done that smiley Kan ikke anbefales *Gg*

Dandanell, Jeg tvivler på at det er det, da han har haft det før i en periode af ca 3 dage og så forsvandt det, og nu er det så kommet igen i en meget voldsom grad...

Det som gør at jeg egentlig bliver urolig er at han kradser i dem og jeg kan se at det genere ham...

• #7   10. nov 2005 June>> *LOOL*

Herligt ....
    Bumser - sådan er det at blive teenager! ( godt jeg snart er færdig med det!! )

hihi

• #8   10. nov 2005 June>> Tyson har også døjet med "bumser" de er bare gået i sig selv igen... Han havde et kraftigt udbrud her i foråret, der kom en ny når den anden var forsvundet... Vi har ikke skiftet foder, så jeg tror at Tyson døjede med "pubertets-bumser", han kan dog stadig få en enkelt eller to...

Ved at Peter & Annes Baloo fik en masse på hagen, og det viste sig at være allergi... De skiftede til det der DXP foder...

Men jeg ville også syns, at et ring til Dr. Dyr måske kan løse mysteriet...

• #9   10. nov 2005 Jeanette - Joker har fået sit efter at vi er gået over til DXP smiley Håber ikke at det hænger sammen for han er bare så glad for det foder... Suk...

• #10   10. nov 2005 øhh.. visdte slet ikk at hunde kunne få bumser.. ö

• #12   10. nov 2005 tror ikke bumser er det samme som det du skriver eva - det er jo en slags betændelses tilstand - bylder nærmest!

Tror godt en hund kan have bumser uden det er det.

Men ja - få det tjekket - håber ikke det er det - det er vist arveligt i en vis grad

Marie Kipler har helt styr på det hvis du vil vide mere - ellers er der jo den gode netdyredoktor...

• #13   11. nov 2005 Det kan godt tyde på allergi - som Jeanette skriver havde baloo det før vi skiftede foder. Han får dem igen hvis han fx får griseøre eller andet der er røget. Det kan godt være de ben Joker får han ikke kan tåle....

Kommentér på:
Hunde-bumser...

Annonce