Nyt om Munthes øre.. :( Nyt om Munthes øre.. :(
Ville bare lige følge op på Munthes rysten med ørene..
Jeg tog til dr. dyr i fredags og fandt ud af af hun havde et 2.5 cm stykke fra et kornaks siddende i trommehinden..
For det ikke skal være løgn var jeg oppe ved dyrlægen torsdag fordi jeg syns hun pev så meget at jeg ikke ville vente til fredag.. Dyrlægen havde ikke tid så jeg var inde ved eleven.. Hun måtte selvfølgelig ikke gøre noget, men hun sagde at hun lige ville rense det.. Det kunne der jo ikke ske noget ved....
MEN det kunne der så alligevel.. For i og med at hendes trommehinde er sprunget så er noget af det der rensevæske kommet ned i hendes mellemøre så nu har hun fået betændelse i mellemøret.. Lille stakkels Munthe..
I dag har hun det dog meget bedre og og render rundt igen.. hun har stadigvæk lidt ondt i øret.. og får smertestillende og pencilin.. men har det bedre...
Ville bare lige fortælle det til alle jer der skrev og svarede mig da jeg spurgte om hendes rysten i sidte uge... Dejligt med HG så man kan få svar på nogle at sine tusind spørgsmål når man er førstegangs-hundeejer..
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.041
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
Sidsel, Boret sig op, rendte i på en stub mark eller hvordan dog?
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
Går også og nusser om hende.. Ved nemlig lige præcis hvor ondt mellemørsbetændelse gør..
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Der er ligesom modhager på og derfor gror frøet ind i huden og kan faktisk give voldsomme bylder og store åbne sår.
Vi har mange af dem og det er simpel rutine efterhånden at fjerne indgroede aks fra poterne - en sårtang, sådan en saks med flade kanter eller en lille ren fladtang er ideel tila t få fat i de frø der sidder i poter øjne og næsebor..
Ørene er noget helt andet, da de virkelig kan give problemer.
Jeg skal prøve og tage billede af det næste gang jeg finder en enklave på en af hundene
Nyt om Munthes øre.. :(