{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.320 visninger | Oprettet:

opfølgning på Løveparken {{forumTopicSubject}}

jeg spurgte i går om det OK for hunden at komme med i løveparken og JA, det var det:-)

det var alletiders oplevelse for ham, han snakkede med '1000' hunde og mennesker:-) fik sat sit visitkort lige så mange steder og han var vild med dyrene, vimsede rundt og troede at kamelerne ville lege;-)

den vildeste oplevelse var dog på gåruten, hvor vi gik langs ulvene, han snusede simpelthen så vi var ved at tro han skulle gå til af hyperventilering, og han bliv fulgt af 4 store ulve i indhegningen, og da vi nåede til glasruden, stod han og kiggede ind, vores datter stod med ham. Pludselig kom en af ulvene farende op i ruden med 100 km i timen, og vores datter blev så forskrækket at hun nærmest fløj væk, og fimze stod og hoppede, han ville da gerne lege med den store 'hund':-)

han har siden i går ligget i sin kurv, og går kun lige op når han skal ud og tisse, så JA, han har fået en på opleveren:-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning på Løveparken
  • #1   16. jul 2008 Ej jeg ville også godt snart i Givskud med tøserne.. Det lyder til i har haft en rigtig dejlig dag :o)

  • #2   16. jul 2008 *Kaster mig ned på gulvet, spræller med arme og ben, mens jeg hyler*:
    JEG VIL OGSÅ I LØVEPARKEN!!!
    *Snøft snøft*

    ;-P


  • #3   16. jul 2008 ha,ha, ja det kan jeg godt forstå, det var også sjovt, tror det er 7 år siden vi har været der sidst, det er ikke sådan når ungerne bliver store, så er det ikke det der bliver brugt mest, men det gør det NU, vi havde en dejlig dag og var heldige med vejret, da vi havde kørt ca ½ km på vej hjem, åbnede himlen slusen og det stod ned i stænger hele vejen hjem:-)

  • #4   16. jul 2008 uhhhh vi var der sidste år -- jeg var bare SÅÅÅÅÅÅ overvældet over hvor fantastisk det er der nede.. vi var afsted med min mands firma der havde købt sådan en tur med rundvisning. og vi fik lov til at komme med i staldene og på jeep tur med guide - vi måtte holde aber og var inde og klappe en masse dyr. og blev kørt helt op til girafferne osv.. det var en kæmpe oplevelse og har sikkert ikke været helt billigt..

    vi skal klart tilbage og se det.


  • #5   16. jul 2008 Jeg vidste det!!!! ;o)
    Det er et FANTASTISK sted for hunde at være med!

    Ja, ulvene flokkes hurtigt om hundene, og man kan lissom fornemme, at de ved at det er noget familie der er "på besøg"! ;o)



  • #6   16. jul 2008 ja, det er dejligt at se at dyrene bliver holdt under ordenlige forhold, det må have været spændende at opleve det hele, sådan lidt indefra:-) vi havde min brors børnebørn med, (har ingen selv endnu, så vi må låne;-)) og nicolai på 4 år, ja, jeg tror ikke munden stod stille fra vi kørte hjemmefra til vi kørte derfra, (ca 6 timer) men han blev meget tavs da vi havde kørt ca 5 min, han sov som en sten;-) vi grinede noget på vej derud, for han spurgte hvilke dyr der er, og vi remsede op, og da vi kom til lama'erne, sagde jeg, nu skal du huske du ikke må spytte på dem, for så spytter de igen, og hvad svarer knægten: hvad for nogen må man så spytte på??? , (dumme 'tante tut':-))

  • #7   16. jul 2008 Oscar: ja, det var en rigtig sjov oplevelse, men hold op min datter fik en gang hjertemassage:-)) hun hoppede simpelthen en meter op i luften mens hun skreg og folk omkring de grinede helt vildt, for hun havde slet ikke forventet at den ville 'angribe':-)

  • #8   16. jul 2008 *LLLLLLLLLLLLOLLLLLLLL* ja man skal sku passe på hvad man siger til dem i den alder

  • #9   16. jul 2008 ja, der kommer mange guldkorn:-))

  • #10   16. jul 2008 det er ikke en god idé, at tage hunde med hen til ulvene... det stresser dem :o(

    det at de følger jer , er ikke for at hilse... men finde ud af hvem og hvad I er.. altså hundene... de har nok set et godt bytte....

    men lad være med ,at gå tæt på ulvene med hundene... det er synd for ulvene..


    Een herinde har også fortalt om ulvene, hun arbejder derinde... hun siger det samme... hold dem væk fra ulvene...


Kommentér på:
opfølgning på Løveparken

Annonce