{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

opdate eddi´s kugler {{forumTopicSubject}}

ja eddi blev kastaeret igår, det gik såmænd som det skulle.. han var meget træt og sølle da vi kom hjem, så han blev puttet under en dyne og kælet en del for, havde så ondt af den bette mand... men det blev til 1 1/2 timers søvn fra ham og så var han frisk igen.... jo jo tænker man så det er jo supert hmm vil nødig lyde som en dum hundemor, men for fanden så started piveriet.. han ville ud konstant (vi har en tæve i løb inde ved siden af) og han blev ved og han blev ved.. og tror i han ville lade såret være.. næææ nej..
på med lampeskærmen, hehe der var jeg ikk populær.. han blev ved med at pive til vi gik i seng...
og han ville selv ikk sove i sin egen seng, så har lagt og slåsset med ham og hans lampeskærm hele natten..
gaab jeg er træt.. og nu er vi så oppe og har været det i en time.. men ellers går alt fint han vil lege.. spise og det hele så det er jo meget godt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdate eddi´s kugler
  • #2   19. jul 2008 Hehe.. Har selv lige været på den med skærmen.. smiley Kender det hele.. Nu købte jeg en mundkurv til Baloo igår som han har på istædet. Det hindre ham ikke i at vaske sig osv, men det gør at han ikke rigtig kan bide i såret.
    Den er lidt mere et hit en skærmen da han sagtens kunne når såret med skærm på...

    Men held og lykke vidre med ham smiley


  • #3   19. jul 2008 takker.. har også fået sovet til middag nu.. og han er blevet mere rolig.. han er faktisk blevet helt god til den skærm hehe

Kommentér på:
opdate eddi´s kugler

Annonce