{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pronature..
  • #1   22. jul 2008 Joey fik ræsermås af det... så vi skiftede hurtigt igen.. og desuden synes jeg personligt det lugtede forfærdeligt.. sådan meget af rosmarin eller sådan noget.... Men der er smagsgaranti på det, så det koster jo ikke noget at prøve det

• #2   22. jul 2008 Jeg har brugt det i 4-5 mdr. Det lugter grimt og hundene ville ikke spise det. Der var intet i vejen med afførring hos os og pelsen var flot, men der var absolut ingen ædelyst. Det skulle lokkes i dem.

• #3   22. jul 2008 Vi fodrer med Pronature, og har gjort i lidt over 1 år nu efterhånden. Vi startede med det da vores ene tæve er MEGET kræsen... hun starter som regel med at spise af fodret, men så nogle dage efter, så gider hun det ikke mere...
    Efter vi hoppede over på Pronature har vi ikke set skyggen af kræsenpind i vores tæve. Hun står tværtimod og hopper inden hun skal have sin mad.
    Synes ikke det lugter specielt dårligt, faktisk næsten tværtimod. Noget hundefoder kan godt lugte lidt syrligt, det synes jeg bestemt ikke Pronature gør. Synes derimod at man kan lugte at det ikke er et syntetisk foder!
    /Louise

• #4   22. jul 2008 Det skal hertil også siges, at vores vovser heller ikke skider ret meget af fodret, og deres afføring er fin og fast.

• #5   22. jul 2008 Nu har vi købt det og jeg synes bestemt heller íkke det lugter.. Synes faktisk royal canin som vores den anden hund får lugter værre..
    Men nu må vi se om han vil spise det når vi får ham hjem her på fredag..

Kommentér på:
Pronature..

Annonce