1.959 visninger
|
Oprettet:
Lille terrier pis køter {{forumTopicSubject}}
Ja det var hvad EJEREN af hunden kaldte den da han var inde ved mig for at købe foder til den.. OMG
Og han mente det sgu.. Han var SÅ træt af den hund.
Den bryder ud og det er "umuligt" at lære den noget.... Den springer hele tiden op og kan ikke falde til ro.
Han sagde " havde jeg vidst det ville være så besværligt, så havde vi aldrig købt den"
Jaaa tænkte jeg så... Hvad havde du forventet af en cairn / skotte blanding ?
Ja jeg er bare lettere overrasket / chokeret.... Stakkels lille hund der har nogle mennesker som SLET IKKE forstår den..
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 753
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 122
Skrækkeligt sådan noget bliver jeg rigtig sur over
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 66
aug 2007
Følger: 33 Følgere: 33 Emner: 141 Svar: 464
Maa jeg egentlig høre hvad du mener med: Jaaa tænkte jeg så... Hvad havde du forventet af en cairn / skotte blanding ? :S
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.382
Det var da KUN hunden det var galt med... og bestemt ikke ham...
"Vi siger til børnene at de skal give ham et knæ i brystet, men det kan en 7 årig ikke finde ud af".... Nej... Og heldigvis for det
okt 2005
jun 2006
Man skal ikke forvente at en 9 mdr. terrier er rolig og lærer det du synes den skal lære med det samme...
Vil man have en lydighedshund så skal man ikke vælge terrier ( som udgangspunkt)
jun 2006
Jeg tror også snart vi skal have en mundkurv til den..
Nååå siger jeg..... Er den agressiv / arrig ?
Nej siger han... Ikke som sådan... Men så kan den da ikke slikke så meget når vi kommer hjem og får gæster og sådan...
Om jeg havde åben mund og polypper ???? Det tror jeg nok lige
okt 2005
jun 2006
At se en ejer der nærmest hader sin hund... Det er bare så sørgeligt..
Det er faktisk både hunden og familien der lider under det.. jeg tør næsten vædde med at mand og kone skændes pga. hunden og hunden lider under manglende forståelse og oldnordiske opdragelsesmetoder
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Men de kræver self. noget opdragelse af den rigtige slags.
De mennesker burde da se at komme af med den i en fart, ikke ødelægge dens liv mere end de allerede har gjort og så ellers aldrig anskaffe sig en hund igen.
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.028
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 566
Hun går helt kold på den og spørger os andre til råds, bitcher over at den har ædt høreapparat, trækker i snoren osv, men selvom vi giver gode, konstruktive råd til aktivering og opdragelse, fortsætter hun i samme køre og brokker sig konstant.. inden for et halvt år er den hund med garanti endnu en kastebold!
Det er så synd at folk ikke gider sætte sig ind i dét at ha' hund, racen osv INDEN de anskaffer sig et levende væsen..! :-(((
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.932
Da vi har badet færdigt får hundene lov at tørre, og vi sidder bag noget siv, så fiskeren har vel regnet med vi er gået da han fanger hundene ind og skal til at gå.
Vi vender os så om i hans retning da vi hører et skrapt smæld -det viste sig at være lyden af en hundesnor der 4-5 gange rammer labberne -hvad de gjorde er uvist, for jeg kunne kun se to hunde der gik pænt ved siden af hinanden, og uden stram line.
Nå men han ser jo så at vi sidder der, stopper omgående med at slå, siger hej, og før man når at blinke er han på cyklen og væk (med hundene self)
jan 2007
jan 2007
Den var meget aktiv (ca 6 mdr gammel) og de kunne ikke få den til at høre...
Vi snakker lidt aktivering, og de er egentlig meget lydhøre. Foreslår spor og den slags, og et træningshold, og det tager de til sig, og spørger nærmere ind til.
Jeg siger så at det jo er en jagthund de har, så self kræver den noget at lave... Men næææh, for de havde jo fået at vide af opdrætter at det var en vagthund, og det holdt de stædigt på... Så meget for at undersøge racer inden køb *suk*
Hunden er nu videreformidlet... De blev træt af at den var så vild og ikke hørte efter...
Lille terrier pis køter