Hund bllev ramt af bil.. {{forumTopicSubject}}
Nogen der har set en hund blive kørt ned/ramt af en bil.. det så jeg lige imorges.. og det var min egen hund..
jeg gik med Milou uden snor som jeg tit har gjordt og han lystrer altid, gjorde han så ikk den her morgen.. Han løb først over den ene vej.. jeg nåede lige over vejen inden han så spurtede mod den hund han havde set.. og ja der kom jo så en bil. "Bang" milou han fløj hen af vejen.. da khan kom på benene løb han ellers så hurtigt han kunne hjem. da jeg fik fat i ham tjekkede jeg ham grundigt men der var intet sket med ham.. Han har været mega heldig.. og ja jeg græd jo så i noget tid bagefter, var simpelthen så chokeret. så nu går jeg sq ture med snor på:d men har nogen af jer oplevet det?
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
Tror du ikke det kunne være en ide at tage til dyrlæge - kan han ikke ha fået indre skader ?
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 16
ja jeg var os rigtig lettet da jeg fandt ud af at der intet var sket med ham..:D
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 135 Svar: 1.115
jan 2005
Mener ikk det er nødvendigt.. han hopper og danser som han altid har gjordt.. men ja.. ku godt være... skulle måske lige snakke med de gamle om og få den bette til lægen:)
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 20
det var heldigt der ikke skete noget. Har oplevet noget lignende det er skræmmende.
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Så må du kysse ham i flere uger.... ååååh lille pus!
jan 2005
jan 2005
jan 2005
jan 2005
Rikke.. Okay.. det vil jeg gøre.. tusind tak..:)
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Bella har været meget tæt på... endda af min egen søster. Manner mit hjerte nærmest hoppede ud af munden på mig. Jeg kyssede hende også nærmest til min mund var fyldt med hår
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 171
Men håber da virklig at Milou er okay...
mange hilsner herfra
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 146
Han stod ude på vejen i kanten og sloges med en anden kat.. Og selvfølgelig lige da jeg kørte udenom løb han ud foran bilen... Jeg stod på bremsen og min kæreste måtte ud og se om den led.... Men væk var katten... Bakkede frem og tilbage for om den mske lå under bilen... Men væk.... Jeg kaldte på ham flere gange i løbet af natten og om morgenen... Gik ud og kikkede på bilen og der VAR altså grå hår på kofangeren... Ligepludselig da vi var blevet enige om at vi var blevet et familiemedlem sprang han ind ad vinduet.... Men han haltede og jeg måtte bære ham ind i vores stue.. Hans ben var hævet men han går fint igen nu så heldigvis siger man jo at katte har 9 liv...
jan 2005
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Bolette
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 51 Svar: 204
Jeg HADER flexliner på befærdede veje!
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Og det var mig der kørte bilen !
Samme situatoin som dig næsten !
Hunden løb ud foran bilen, og jeg kunne ikke nå at stoppe, heldigvis var jeg lige startet fra "grønt" så jeg havde ikke fået så meget fart på endnu !
Hunden fik revet ulvekloen af, og nogle grimme knups.. Men heldigvis skete der ikke mere.. Jeg tilbød at køre den til dyrlægen omgående, men det ville de selv..
De undskyldte mange gange, for smadret forlygte og bule. Men man står der og ved sgutte helt hvem der skal undskylde, for det var jo mig der førte bilen..
Ejerne kom og visittede mig et par dage efter uheldet, sammen med hunden.. Den havde det fint !
Men pyha sikke en omgang, kæft hvor var jeg rystet og ked.. Håber aldrig aldrig det sker igen !
maj 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 33
jan 2005
Ida B. jeg går altid med lædersnor..:) hehe
Moster Gerda.: Tror det er llige ubehageligt om man har kører bilen elller ejer hunden.. det var godt hunden ik kom noget til:D
Julie og kasper L. Skrækkeligt, ubehageligt at tænke på det kunne være ens egen lille vuffer..
Hund bllev ramt af bil..