{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Old victorian bulldog
  • #1   24. jul 2008 Må man have lov at spørge hvordan du fik Chili undersøgt efter overfaldet?
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=236499

• #2   24. jul 2008 har givet hende til en børene familie 8) (for sjov hvis nogen skulle være i tvivl)

ej hun får sig snart et nyt godt hjem hvor hun kan være alene. uden andre hunde. og ved en der kender hende og hendes problemer

chili er en rigtig god hund. bare hun er alene lidt træls at et overfald af en en anden hund skal ødelægge en ellers god hund. men håber da hun kommer sig igen.

hende og myrna er begyndt at kan lege lidt i gen men tør sku ikk lade dem gå sammen uen mundkurv og det jo pisse synd 8(

• #3   24. jul 2008 synes hun skulle ha en sidste chance og den kører hun stadig på. men hun udvikler sig da positivt.og er hurtigt blevet en glad hund igen. men stoler ikk på andre hunde og hun har så desværre valgt løsningen at hun hellere vil hoppe på dem inden de hopper på hende.

men hun bliver ligeså stille bedre

• #5   24. jul 2008 Har du fået en der kender til behandling af hunde i Chillis situation til at se på hende......og fået nogle tips til hvordan man skal arbejde med hendes angst?............eller har du givet problemet videre?

• #6   24. jul 2008 har hende stadig selv 8)

har snakket med en om hende og er da blevet klogere på det hun mente dog at jeg skulle finde et nyt hjem til hende da hun sagtens kunne blive en god hund igen. dog med noget arbejde

men hun sagde også at begge mine tæver er meget dominante så de ville nok aldrig kunne sammen med ´mindre den ene blev steriliseret. da det så med det samme er den anden der bestemmer

LISE Ø

kunne aldrig finde på bare at pakke lorten ind i flødeskum for at gi den videre 8) hvis det var det du mente

• #7   24. jul 2008 Det var ikke det jeg mente.......jeg er nysgerrig efter at høre hvilke konkrete opgaver du blev stillet, når der skal arbejdes med sådan en hund. Hvad fik du at vide og var det en adfærdsbehandler?

At det er dominante hunde og at der kan rettes op på det, må jo bygge på en vurdering.....og det er den jeg er nysgerrig efter at høre.......

Hvem så på hunden.....?

Du må sige til hvis jeg er for nysgerrig, men andre kan jo også lære af det....;o)

........at give et problem videre til andre der kan løse det er absolut ikke dårligt!!!!

• #8   24. jul 2008 skriver lige en roman her senere vil ha noget mad 8)

lise det bare spøre

• #9   24. jul 2008 Ok....det er bare i orden.....

• #10   24. jul 2008 Velbekomme......;o)

• #11   24. jul 2008 .

• #12   24. jul 2008 Sine K
    Når du går op til starten af tråden og ser oppe ober reklamerne ser du ude til højre et gult lyn hvor der står "abboner"......hvis du trykker på det og svarer ja, får du besked så snart der sker nyt i denne tråd......;o)
    Hilsen Lise

• #13   24. jul 2008 ober.....betyder selvfølgelig over på dansk.....rødme...

• #14   24. jul 2008 Åhh.. tak Lise.. men skriver de så ikke til ens mail, når der er nyt?
    Nåhr.. sådan en lille tysk/finsk/hollandsk fejl er småting.. *smiler* ;-P

• #15   24. jul 2008 Jeg ved ikke om de skriver til mailen ......

• #16   24. jul 2008 hun hedder charlotte et eller andet hende jeg har snakket med

begge hunde bærer nag

så hvis de er væk lidt fra hinanden så kan de nok godt sammen

men det som det mest gik ud på var at de skulle ha ros når de var i nærheden af den anden hund. og evt en godbid

men begge hunde bærer en del nag

og myrna har indtaget soveværlset som hendes og chili har indtaget min 1 sal

men har valgt at skille mig af med chili. af den grund jeg synes der har været problemer nok. og gider ikk mine muskel hunde kommer til at ligne kamphunde. og ved hun får et godt hjem. ved en der kender hende

vil hellere ha 2 gode hunde end 2 der bærer nag

samt de er meget jalux begge 2

så har valgt at når alt er faldet på plads vil jeg ha mig en hanhund til at gå sammen med myrna

• #17   24. jul 2008 Hvilken uddannelse havde hende Charlotte?

Ros og godbidder når de er i hinandens selskab......var det de eneste råd du fik af hende?

Jeg synes ikke det lyder som et kvalificeret råd......ærlig talt tror jeg ikke at hendes viden om hundeadfærd efter et overfald, og hvordan hunden hjælpes over sin angst, er særlig stor.

Jeg håber at den der overtager hende gør sig selv og Chili den tjeneste, at søge professionel hjælp.
    Hvis man ikke gør noget ordenligt ved hendes angst / aggressivitet overfor andre hunde, vil hun måske være en af de muskelhunde der "prider" forsiden af en avis, fordi det er gået ud over en uskyldig hund.

• #18   24. jul 2008 gik lige lidt stærkt

kan ikk stave ha det var hun var (er lidt ordblind)

men hun var en rigtig god hjælp hun ved dælme meget om hunde

og hun kommer her udforbi igen

men er lidt svært at skrive precis for det var mest øvelser osv

men kanon hjælp men dog har chili altid haft det hårdt med andre hunde end myrna og det har kun gjort det værre efter hun blev angrebet af en anden hund

begge hunde har det fint når de er afskildt men det holder jo ikk

man kan se de savner hinanden men de kan slet ikk sammen

hun sagde det var deres instinkter der tog over når de kunne nå hinanden. og de nok havde opbygget et direkte had til hinanden

• #19   24. jul 2008 "prider" = "pryder"

• #20   25. jul 2008 nicklas............det kan godt være det lyder sådan på dig, men jeg har spurgt money8 om det er i orden at være nysgerrig. Jeg har fulgt hele forløbet med overfaldet, Chilis underlige opførsel efterfølgende, Money8's fortvivlelse og usikkerhed på om hunden skulle aflives og nu til sidst beslutningen om hvad der skal ske med hunden.

Jeg mener at vi alle kan lære en masse af andres oplevelser og erfaringer......og det er skønt at Money vil dele dem med os. Jeg undrede mig meget over Chilis opførsel overfor Myrna, der jo til dagligt er den eneste hund hun har kunnet med.

Det var den undren jeg gerne ville have svar på......og det synes jeg at Money fint har givet.

Jeg er sikker på at hvis mine spørgsmål har stødt Money.......... kan man godt selv sige til når man er 23 år.

• #21   26. jul 2008 hehe der skal sku mere til at støde mig 8)

skal lige siges begge hunde er ved at være 100% hele

dog halter chili lidt efter psykisk

men virker til at myrna er blevet lidt bedre til at aceptere chili men dog går de stadig hver for sig

og bytter plads flere gange om dagen. de de ellers vil få ejer fornemmelse over området

• #22   26. jul 2008 Money 8) ..............det glæder mig at se at det kun er nicklas der er "bedrevidende" her.......8)

Kommentér på:
Old victorian bulldog

Annonce