{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Ashlan angrebet og skam bidt :( {{forumTopicSubject}}

Her forleden fik vi besøg af naboens hund.. og naboen.. HUn sagde at hendes hund ikke var så glad for andre hanhunde.. men vi ville se for ashlan mod andre hunde end Bamse.. er han sød.. De legede.. de havde det rigtigt godt sammen.. men lige pludslig tændte den anden hund af.. og skambed ashlan.. .. vi var så fortvivlet og vidste ikke hvad vi skulle gøre. Lille Ashlan gjorde intet han bed ikke engang igen.. han lå bare.. og tog i mod det hele.. ejeren tog en pind og begyndte at banke løs på hendes hund.. (hun var selv bange for den..) .. vi rev og flåede iden for at få den til at slippe.. endelig slap den.. og ashlan løb LANGT væk.. han turde ikke være i hans egen have smiley .. han fik 2 store flænger på bagbenet. ud han er kommet sig meget godt nu.. men føj en oplevelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ashlan angrebet og skam bidt :(
  • #1   25. jul 2008 Lyder ik rart, håber han er ok:)
    Men hvorfor lade hundene lege npr hun siger hendes hund ik er så glad for andre hanner?


  • #2   25. jul 2008 Vi tænkte vi ville give det en chance.. hun tog ham med ind i vores have. vi lod dem se hinanden an.. der skete intet de var sammen i over 30 min. da den ligepludeselig slog klik..

    grunden til den anden hund ikke kunne lide hanhunde var pga. den selv var blevet angrebet.. der var virkelig intet imellem dem.. også et split sekundt...


  • #3   25. jul 2008 Tina. Jeg ved ikke hvorfor de absolut skulle prøve.. men det var ihvertfald ikke sjovt at se på smiley når man aller mest har lyst til bare at gå hen og losse til hunden smiley

  • #4   25. jul 2008 Ja det undrer også mig. Det er da ikke et must, at alle hunde skal kunne sammen.
    Jeg har selv en tæve, der ikke kan med andre hunde, og jeg kunne ikke drømme om, at "vi skal da lige se om ikke de kan enes". Det ved jeg min ikke kan


  • #5   25. jul 2008 Men denne Dame . vores nye nabo. mente godt at hendes hund kunne. og at vi skulle prøve. da de nu skulle bo side om side.

  • #6   25. jul 2008 Og skal i endelig prøve det, så skal det ikke være i jeres haver. Så skal i gå hen et sted hvor ingen af hundene har været før

  • #8   25. jul 2008 Det er for for dumt at tage chancen - håber i har lært af det

  • #10   25. jul 2008 B-B leder efter det der mangler af hendes hjerte.. !

    Du skriver at hun var bange for sin egen hund. Her står jeg helt af. Måske skulle hun revudere hendes hundehold..... Bare en tanke.


  • #11   26. jul 2008 Jeg forstår absolut heller ikke at du vil tage sådan en chance...

    Og du kan ikke give den videre til damen der mente det nok skulle gå osv...
    Det er DIN hund og damen har endda fortalt at hendes hun ikker er god til andre hanner... så er det op til dig at sige at den chance vil du ikke tage. Me mon ikke du hr lært det nu..

    Håber vappen kommer sig og ikke får problemer med andre hunde fremover...


Kommentér på:
Ashlan angrebet og skam bidt :(

Annonce