488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

mere og mere bange . mere og mere bange .

som i nok ved er lucky jo bange forye mennesker og vi gør virkelig alt hva vi kan for at hjælpe ham .

sidste onsdag skulle familien til sverige og de kom her hjem og fik morgenmad der var ikke nogle nye mennesker kun dem han er vant til at se og omgås
alligevel var han meget bange og ville kun være ved mig og min kæreste han kravlede næsten fordi dem, og lavede de så en hurtig bevægelse så gøede han jo helt vildt, så vi gik ud med ham så han ikke skulle stresse , og da vores nabo kommer fordi og åbner bildøren der går han helt i baglås, han går hen od dem og gør og vil bare ha dem væk, hvilket han jo også får .

jeg kan bare ikke forstå hvorfor han gø a fremmede i hvertfald udenfor han plejer bare at trække sig væk og så lege men nu er han begyndt at vil ha dem helt væk, jeg er godt klar over at det er en form for frygt han har, og det er jo også rigtig synd for ham , men hvis ikke engang dem han er vant til at omgås kan snakke med ham , er der så ikke ved at være noget galt?

vi prøver virkelig at træne det og han kan sagtens gå nede på stranden fri mellem mennesker uden der er noget , og hvis menneskerne ikke har lagt mærke til ham går han da også over at snuser forsigtigt til dem, men vi har kontakt med en adfærdsteapout og skal op til hende på onsdag , med hensyn til hunde træning han skal starte på , for at se om han kan med andre hunde.

min største frygt er bare at han begynder at bide folk .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mere og mere bange .
  • #1   28. jul 2008 Flot du får hjælp.
    Og jeg er sikker på at så snart hundi har fået en "million" gode oplevelser med mennesker, finder han ud af, at de ´kan bruges til noget godt ;o)

Han gør, fordi de ikke forstår dé er for tæt på - det må du gerne hjælpe dem med at forstå, så han ikke får den oplevelse, at det hjælper at gø.

• #2   28. jul 2008 mange tak for et flot svar:)
    tidligere var der nogle her inde der sagde at hunde ikke bare begyndte at bide ud i det blå , så i mener ikke jeg skal være bange for at han bider ?

• #3   28. jul 2008 men du skriver at det er fordi de er for tæt på hans grænse, men det er lucky selv som kommer hen og vil gø dem væk det er ham som tager de skridt hen til dem, han kunne jo bare løbe ud og lege i stedet

• #4   28. jul 2008 Hvor sker det henne?

• #5   28. jul 2008 nej en hund begynder ikke at bide ud i det blå.
    Den taler med små bogstaver som bliver større og større, hvis vi ikke forstår dem.

Nogle gange - hvis de får erfaring for at de små bogstaver ikke hjælper - starter de med de store.

• #7   28. jul 2008 enig,
    smerte indfluerer på vores "humør/oplevelse".

Held og lykke

• #8   28. jul 2008 jamen altså vi vil også ha det tjekket når han skal til 1 års undersøgelse , men dyrlægen troede bestemt ikke det var smerte, han mente faktisk at vi burde få aflivet sådan en hund. ,

jamen det sker alle steder ! og det der bekymre mig er at det også er ved mennesker han er vant til at se ..

med hensyn til smerte , mener i så øre og øjne hofter ?

• #9   28. jul 2008 tandpine, osv.....

smerte kan sidde over det hele.

Du kan forvente at din adfærdsbehandler vil henvise til en dyrlæge for at være sikker på at adfærden har rod i smerter - og eventuelt have et samarbejde med dyrlægen.

Hvor grundigt har din dyrlæge checket din hund? - det er en noget voldsom melding at komme med (ikke alle dyrlæger er gode til adfærd)

• #10   28. jul 2008 hov der mangler et ikke smiley
    for at være sikker på at adfærden ikke har rod i smerter

• #11   28. jul 2008 jeg vrøvler smiley

Det er vigtigt at vide om adfærden stammer fra smerter eller ej - derudfra kan din adfærdsbehandler hjælpe dig.
    Jeg kan kun gætte og det hjælper dig jo ikke smiley

Held og lykke med projektet - det fortjener I begge

• #12   28. jul 2008 nej altså vi har ham i løkken, altså han har en tand han brækkede men dyrelægen sagde at så længe at han spiste så var det ok

• #13   28. jul 2008 Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med smiley

Kommentér på:
mere og mere bange .

Annonce