358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hvorfor klør han sig?? hvorfor klør han sig??

snoop har lige haft en omgang lopper, han havde det desværre med hjem fra en weekend ved mine forældre øv... nå men han fik de her pipetter der slår lopperne ihjel, og vi kan da heller ikke finde nogen med kammen nu, men han kløer sig altså stadig lige meget, er der måske noget andet eller er det bare meget normalt...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor klør han sig??
  • #1   18. nov 2005 hmmm... ja det kan være, jeg kan da hvertfald prøve og se hvad der sker... tak for det..

• #2   18. nov 2005 Det kan også sagtens være allergi - enten loppe allergi eller andet.. Det er jo svært at sige hvad det lige er.. men hvis det bliver ved synes jeg du skal smutte til dyrlægen!

• #3   18. nov 2005 Enig med JP H, det kunne sagtens være loppeallergi. Hunde kan være allergiske overfor loppernes spyt, hvilket kan give en voldsom kløe hvor hunden laver direkte skade på sig selv. Skader i form af krademærker eller bidemærker, især op langs lysken. Så hvis kløen fortsætter, så tag forbi dyrlægen og fortæl om lopperne. Så kan den stakkes hund få noget kløestillende medicin.

Men sørg for at vedligeholde forbyggende loppebehandling af hunden og evt. andre hunde eller katte i huset.

Stefan

• #4   18. nov 2005 Men de bid han har klør jo stadig selvom lopperne er væk - ligesom hvis du selv bliver bidt af lopper, klør det en tid - men hold som de andre siger øje med ham, og vær opmærksom på skab også, det er noget fælt noget.

vh
    Linda

Kommentér på:
hvorfor klør han sig??

Annonce