{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Terkels legekammerat overfaldet. {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede i morges ved en 8 tiden ved en forfærdelig larm af gale hunde og skrig. Jeg gik derfor hen ti soveværelsesvinduet, der stod åben og kiggede ud, og så to hunde slås.

Det gik derefter op for mig at det var Terkels legekammerat, en labrador, ved navn Mozart, der var blevet overfaldet af den kamp/muskelhund.

Denne kamphund tilhører to mennesker der i længere tid har opholdt sig hos en i kvarteret, og lad mig bare sige at disse mennesker højst sandsynligt både er alkoholikere og narkomaner. Hunden havde ikke snor på, og ejeren var ikke ved hundens side fra starten.

Jeg ved det ikke er Mozart der har provokeret, for han kunne ikke gøre en flue fortræd og så sent som i går aftes stod dem med kamphunden og truede underboen med deres hund, til trods for at hun bare sad udenfor sin dør og snakkede med naboerne.

heldigvis ser det ud til at disse mennesker med hunden, skal til at væk, for de har vidst fået deres egen lejlighed.

Mozart er ikke kommet alvorligt tilskade, så vidt jeg er informeret. Han er blevet bidt i øret og har muligvis fået en flænge ved munden eller næsen. Jeg ved ikke om han skal til dyrlægen, men hvis han skal, bliver regningen sendt til ham der har haft hunden og ejerne boende.

Ejeren af Mozart blev bidt i hånden, og skal til lægen ved en 11 tiden.

...Først tænkte jeg "Er der sket noget med Mozart?"... Så tænkte jeg "Hvad med ejeren?" og til sidst kom tanken "hvad hvis det havde været mig og Terkel der kom gående?" ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Terkels legekammerat overfaldet.
Kommentér på:
Terkels legekammerat overfaldet.

Annonce