631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Klippet negl blødte....hjælp! Klippet negl blødte....hjælp!

Jeg har lige klippet Ludvigs kløer og den ene negl fik jeg åbenbart klippet lidt for langt ind, selvom jeg virkelig var forsigtig...jeg føler mig som en klovn! Det blødte bare ret vildt, men han beklagede sig ikke mere end han gør hver gang han får dem klippet. Og han går også helt normalt og jeg må gerne røre hans pote... Fuck! Jeg er bare en spade!
Er der noget jeg skal gøre? Holde øje med? Er der nogen der også er kommet til det?
Hans hundeklipper sagde at når hun klippede kløer på sine hunde var det nogle gange et kæmpe blodbad, men jeg synes altså ikke det er fedt det her! Er bare så gal på mig selv! Og bange for Ludvig også er....=0(

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippet negl blødte....hjælp!
  • #1   18. nov 2005 du skal dyppe poten i brugt kaffegrums det virker . det får det til at stoppe med at bløde . Håber det hjælper dig
    knuzzer Tina

• #2   18. nov 2005 Tak! Det er nået at holde op...tror du han vil have "men" efter det?

• #3   18. nov 2005 Det var da godt det er stoppet. nej det vil han ikke have ..
    knuzzer Tina

• #4   18. nov 2005 Ida måske skulle du holde en pause for nu og prøve stille og roligt igen imorgen hvor du blot tager negleklipperen frem og lader ham snuse til den hvis der ikk er noget der altsår at han flygter eller ligende ja så har han ingen men fået smiley

Hilsen

* Ninna Oline *

• #5   18. nov 2005 Ida... Det er også sket for mig, og du har ret man er ret træt af sig selv når det sker, men hvis det er stoppet med at bløde så skal du bare holde øje med at der ikke går betændelse i det, men tror umidlbart det er sjældent det sker, skulle det ske igen så prøv om du kan ligge ham på ryggen så hans ben vender opad og så holde en ren klud på, man kan også købe noget der hedder klip-stop som man kan skynde sig at komme på så blødningen standser, det har jeg altid til at ligge ved siden af når jeg klipper negle.

• #6   18. nov 2005 Ej, tusind tak for de hurtige svar.
    Jeg har lige lagt klipperen ned på gulvet og han løb direkte hen til den og ville lege med den...heldigvis... Jeg nænner bare næsten ikke at begynde igen i morgen... Men tror bare jeg vil tage en enkelt negl imorgen og så en i overmorgen... øv hvor jeg gal!

• #7   18. nov 2005 Hmmm...min kæreste holdt ham så jeg kunne holde neglen lidt ud så jeg kunne se for hans pels. Ellers holder jeg ikke på nogen bestemt måde. Jeg tager mig rimelig god tid, for jeg vil helst ikke ramme ved siden af...

• #8   18. nov 2005 Jeg er så glad for svarene...øv...jeg var bare grædefærdig...

• #9   18. nov 2005 Men han møver rundt og "snakker/brokker sig" når jeg skal klippe dem...

Kommentér på:
Klippet negl blødte....hjælp!

Annonce