Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rottweiler/schæfer blanding
  • #2   4. aug 2008 det er fordi jeg har kigget efter hund på internat, der faldt jeg så for denne blanding på halvandet år, rigtig sød og venlig hund

• #4   4. aug 2008 Jeg har rottweiler/schæfer blanding på 2 år. Det kan jo være svært at generalisere da det er forskelligt hvad der er fremtrædende ved den enkelte blanding.
    Min hund er meget glad for at arbejde og skal aktiveres en del for at han har det godt. Han er meget hengiven overfor os, men er også konsekvent opdraget, han er dog stadig et stort legebarn og elsker at lege med sine faste legekammerater.
    Han er noget usikker overfor fremmede hunde især hanhunde, om det er et overfald (2 løse hunde) eller han ville være sådan alligevel vides ikke.

Jeg ved ikke lige hva du ellers vil vide!! så skriv bare igen og jeg vil da gerne svare ud fra mine erafringer med min hund.

• #5   4. aug 2008 synes det er inten eller med dem.. inten er de meget søde hunde eller også er det nogle sataner... men problemet er du ikke kan se det før den er 2 år hvordan den bliver rigtig... jeg ville vælge den ene og så købe den efter avlsgodkendte forældre og med tavle.. så er du heller ikke med til at støtte al den hovedeløse avl der forgår lige nu

• #7   4. aug 2008 Jeg har mødt en, en tæve - fantastisk dejlig hund.

Men ikke en blanding jeg selv ville springe ud i at anskaffe mig. Hvis man tager de negative sider af de to racer og lægger sammen, så bliver det et bæst af de store.

• #8   4. aug 2008 jeg har haft en bla af schæfer,rotwailer og gray hound mega dejig hund men han døde af hjertestop træls snøft han lignede meget ham jack der er til salg herinde men min jack var en super dejlig hund

• #9   4. aug 2008 min veninde har en hanhund på omkring 6 år, han er god som dagen er lang, ELSKER når jeg kommer på besøg med ungerne og de kaster pind osv. og han er endda en hund der er blevet kastet rundt, havde haft indtil flere hjem og skulle så have været aflivet inden den endte hos min veninde da den var ½ år

men det er jo bare én hund og det er jo ikke ensbetydende med at en lign. blandning er ligesådan, men ham her er i hvert fald DEJLIG

• #10   4. aug 2008 jack blev kun 5 år snøft fandt ham død vi prøvede men kunne ikke rede ham føj det var træls han var så dejlig en hund og min første siden jeg flyttede hjemme fra

• #11   4. aug 2008 vi kender et par af de blandinger og har selv en smiley Vores er utrolig sød og rar overfor allle specielt børn. Vores er en tæve og vores venner som har en han på 68 kilo -har en lækker lækker hund som ska styres som en rotte tit skal... ellers tager den overhånd.. men stadig en dejlig hund.

• #12   4. aug 2008 mange tak for alle jeres svar,

• #13   4. aug 2008 til iben. nu synes jeg absolut ikke man støtter hovedløs avl ved at købe fra internat,

Kommentér på:
rottweiler/schæfer blanding

Annonce