KÆFT HVOR HADER JEG DEN HER VERDEN!!!! {{forumTopicSubject}}
Har lige snakke med min mor, og hun fortalte mig at nu er tiden snart inde for Shamira..
Min Lillesøster skal måske aflives!!!
Hun har meget kraftig HD og dyrlægerne kan ikke gøre så meget, kun smertestillende tabelletter.
Hun kan ikke gå ture i skoven mere noget hun ELSKER, eller andre steder. hvis man gør det har hun dobbelt så ondt når hun kommer hjem igen, og hyler hele aften.
så hun får ingen ture, kun ude i haven. og dette bliver hun kun frustreret (?) af.
er ved at tude mig selv ihjel... jeg ved hun ikke er død endu, men ser for mig alle de lykkelige øjeblikke vi har haft sammen. Den dagen vi hentede hende, vore ture i skoven og hendes DEJLIGE personlighed..
Hvorfor i helvede skulle det ligepresis ramme hende..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sep 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 440
knuzz
maj 2004
Følger: 43 Følgere: 36 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 1.416
Min elskede Balu, måtte jeg også aflive pga. HD.
Jeg var sygemeldt 1 uge fra job. Og selvom det er mere end 3 år siden, kan jeg stadig tude over ham. Han var og bliver mit hjertebarn.
Men når de er nået dertil hvor det gør ondt, er det vores pligt at hjælpe dem, så de ikke skal lide. Det gør ondt, meget ondt. Men det er en forpligtelse vi påtager os, når vi anskaffer vores dyr.
Jeg har meget ondt af dig, og din familie, for det er noget af det værste man skal tage stilling til, den dag de skal væk.
Du får en stor trøstekram fra mig. Og husk, hunden slipper for de forfærdelige smerter, når den er væk. Jeg ved det ikke er nemt. Men man må tænke sådan, for at komme videre.
Kæmpe pram til dig og din skønne hund, fra mig.
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 3 Emner: 111 Svar: 898
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 216
stakkels dig... er virkelig ked af det på dine vegne...
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 51
Håber bare jeg kan nå at se hende til jeg skal hjem til jul. men selfølgelig skal de ikke hold hende i live for at jeg skal se hende.
Det her er bare det verste med at have dyr......
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 3 Emner: 111 Svar: 898
KÆFT HVOR HADER JEG DEN HER VERDEN!!!!