{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

KÆFT HVOR HADER JEG DEN HER VERDEN!!!! {{forumTopicSubject}}

Har lige snakke med min mor, og hun fortalte mig at nu er tiden snart inde for Shamira..
Min Lillesøster skal måske aflives!!!
Hun har meget kraftig HD og dyrlægerne kan ikke gøre så meget, kun smertestillende tabelletter.
Hun kan ikke gå ture i skoven mere noget hun ELSKER, eller andre steder. hvis man gør det har hun dobbelt så ondt når hun kommer hjem igen, og hyler hele aften.
så hun får ingen ture, kun ude i haven. og dette bliver hun kun frustreret (?) af.
er ved at tude mig selv ihjel... jeg ved hun ikke er død endu, men ser for mig alle de lykkelige øjeblikke vi har haft sammen. Den dagen vi hentede hende, vore ture i skoven og hendes DEJLIGE personlighed..

Hvorfor i helvede skulle det ligepresis ramme hende..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KÆFT HVOR HADER JEG DEN HER VERDEN!!!!
  • #1   29. nov 2004 Åhhhhhhhhhh, føler med dig...aflivning er bare noget af det man mest frygter for sin hund (øhh, og mange andre dyr)... :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-( :´-(

knuzz

• #2   29. nov 2004 HD er forfærdelig at opleve, når det får indflydelse på hundens gang.
    Min elskede Balu, måtte jeg også aflive pga. HD.
    Jeg var sygemeldt 1 uge fra job. Og selvom det er mere end 3 år siden, kan jeg stadig tude over ham. Han var og bliver mit hjertebarn.
    Men når de er nået dertil hvor det gør ondt, er det vores pligt at hjælpe dem, så de ikke skal lide. Det gør ondt, meget ondt. Men det er en forpligtelse vi påtager os, når vi anskaffer vores dyr.
    Jeg har meget ondt af dig, og din familie, for det er noget af det værste man skal tage stilling til, den dag de skal væk.
    Du får en stor trøstekram fra mig. Og husk, hunden slipper for de forfærdelige smerter, når den er væk. Jeg ved det ikke er nemt. Men man må tænke sådan, for at komme videre.
    Kæmpe pram til dig og din skønne hund, fra mig.

• #3   29. nov 2004 Hejsa Liv.... Jeg er ked af det på dine vegne, har også selv prøvet at gå den tunge vej dog var det pga. alderdom, men glemmer det aldrig og var frygtelig ked af det, men vidst også godt at jeg hjalp en god ven med at død er værdig død, man skal aldrig holde en syg hund i live for ens egen skyld, for det får man det ikke godt med bagefter. Snøft.

• #4   29. nov 2004 hej
    stakkels dig... er virkelig ked af det på dine vegne...

• #5   29. nov 2004 At det er bedst for hunden, ved jeg også godt. men det er svært. har også sagt det til min mor, for i den sidste ende er det ikke mig der bestemmer det. Men de har jenlig kontakt med dyrlægen, og hun siger vist stop når det er på tide.

Håber bare jeg kan nå at se hende til jeg skal hjem til jul. men selfølgelig skal de ikke hold hende i live for at jeg skal se hende.

Det her er bare det verste med at have dyr......

• #6   29. nov 2004 Hej igen...... Tænkte ikke på at du jo er langt væk hjemme fra, kan godt forstå du gerne være med til at sige farvel, til Shamira. Krydser finger for at dig og Shamira for lov til at holde jul sammen. Knuzz

Kommentér på:
KÆFT HVOR HADER JEG DEN HER VERDEN!!!!

Annonce