{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Røde kugler/boller {{forumTopicSubject}}

Balder døjer med hans testikler, ligesom om han har noget eksem de er helt røde undtagen helt oppe ved maven..
Vi var ved dyrlægen i sidste uge hvor han fik et stik og nogle piller mod eksem - Og så skulle vi komme igen - Næste uge.

Men ville lige høre om der er andre som har oplevet noget lignende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røde kugler/boller
  • #1   6. aug 2008 Næææh... Walthers løg er oss helt normale.. smiley Stakkels Balder.. Ikke et rart sted kunne jeg forestille mig... smiley

  • #2   6. aug 2008 Min har det og hans kommer af allergi, jeg smøre med aloe vera gel og det hjælper

  • #3   6. aug 2008 Har sagt til kæresten at vi jo bare kan få dem fjernet - Men han var ikke helt med på ideen;-))

    Kunne måske også godt forestille mig at det kunne være en form for allergisk reaktion, men dyrlægen troede at det kunne være pga. saltvand eller forbi han godt kan lide at "flade ud" på fliserne..

    Men da han ikke har været i kontakt med saltvand i snart 2 uger så tror jeg ikke rigtig på det.

    En ting er hvertfalde helt sikkert, vi må ikke røre ved dem.


  • #4   6. aug 2008 Ja de er altså ikke for kloge...

    Nu må vi få at se om det kan være noget allergi - Ved knap nok hvorfor han både fik indsprøjtning samt piller - Det var nemlig kæresten som var ved dylle med ham - Og det er med at høre efter og spørge er ikke ligefrem hans stærke side..


  • #5   6. aug 2008 min venindes hund har lige haft voldsomt solskollede kugler.... det var lige i den varme sommertid vi havde. Der rendte han meget ude..
    nu har solen selvfølgelig ikke været så godt her de sodste par dage men måske det kunne være sådan noget???


  • #6   7. aug 2008 Iben - Tvivler på at det kan være solen - Da han har en god pels, så de er gemt godt af vejen smiley

    Og han ligger aldrig ude i solen, og skulle han løbe ude foregår det i skyggen..


Kommentér på:
Røde kugler/boller

Annonce