{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

at forstå hundesprog {{forumTopicSubject}}

Her til formiddag havade jeg lige vasket Joeys mad og vand skål som jeg plejer, men blev afbrudt af telefonen, så havde glemt at sætte vandet ned igen..

Så sad jeg lige i sofaen og læste lidt og joey kom ind og hoppede på mig og løb ud i køkkenet, troede han var sulten, for han spiste ikke i morges..
Han kom ind igen og gjorde det samme og kunne så høre han stod og skrabede i køkkenskabet, så jeg gik derud og kunne se jeg havde glemt hans vandskål, så ned med den også havde han ellers travlt med at drikke..

Jeg er vidst en være dyrplager, men godt han selv kan sige til =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at forstå hundesprog
  • #1   7. aug 2008 Kender det godt, når man bliver afbrudt i noget.

    Tyson plejer også at gå fra køkken til stue om og om igen hvis han mangler vand. Ellers ligger han sig ned og kigger på mig med sådan nogle ynkelige hundeøjne at jeg ved at der mangler et eller andet. Hvis jeg så "spørger" hvad det er, ja så fiser han ud i køkkenet for at vise mig det.


  • #3   7. aug 2008 Det tænker Tyson helt sikker tnogle gange :o)

  • #4   7. aug 2008 Det er jeg overbevist om joey også gør.. Han må ikke gø fordi vi bor i lejlighed, så han stod og lavde sådan noget halvknur gø piv ting, også den lyd de laver når de gaber... Men troede bare han tiggede mad fordi han ikke ville spise i morges, og det var jo ikke rigtig mit problem =)

  • #5   7. aug 2008 Gamle Punktum er så senil, at hun går og glemmer, at hun er tørstig, og når hun så endelig kommer i tanke om det, så tømmer hun altså deres KÆMPE vandskål, hvis den ikke lige er fyldt til randen. Hvis én af de andre så kommer derud, inden vi har nået at fylde op igen, så bliver der en skrækkelig larm, når de flytter rundt på den tunge ler-skål, for at gøre opmærksom på deres utilfredshed smiley



  • #6   7. aug 2008 Jeg sad en dag her på HG og var dybt optaget. Så sad Nuser pludselig i køkkenet og gøede som en gal. Jeg sagde stop flere gange for jeg troede bare hun kunne lugte en tallerken med duft af mad på bordet. Men hun blev ved og ved. Til sidst var jeg jo nødt til at rejse mig og se hvad det var der var i vejen, og der sidder Nuser og har rykket vandskålen helt hen til der hvor håndvasken er for li´ssom at fortælle: Jeg er tørstig. (Den var helt tømt).

Kommentér på:
at forstå hundesprog

Annonce