{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Hjælp - min hvalp blev overfaldet {{forumTopicSubject}}

Min hvalp på nu snart 13 uger blev overfaldet af to store hunde da hun var omkring 9 uger. Vi har ikke mødt så mange store hunde siden, men igår og i forgårs mødte vi to store hunde, som på hende virkede meget voldsomme. Den ene gang var begge hunde i snor, her gik hun så langt væk fra den som muligt og begyndte at pibe. Den anden gang var ingen af dem i snor, hun forsøgte at løbe fra den store hund, med halen mellem benene, men kunne selvfølgelig ikke løbe fra den. Her begyndte hun at pibe helt vildt. Heldigvis kunne ejeren kalde hunden til sig. Mit spørgsmål er: Hvordan kan jeg hjælpe min hvalp med at komme over den slemme oplevelse hun har haft, så hun ikke for tid og evighed skal være bange for store hunde, der bare gerne vil lege? Håber nogen kan hjælpe, Mvh Nadia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - min hvalp blev overfaldet
  • #1   9. aug 2008 Tak for rådene allesammen, vi skal heldigvis snart starte til hvalpe-motivation, så håber det vil hjælpe på det... Jeg har desuden aftalt at mødes med nogle her fra hundegalleri, så hun kan møde dem under ordnede forhold... Ihh, håber virkelig at det bliver bedre, det er så synd for hende...

• #2   10. aug 2008 Nadia - Det som I kan gøre - Og det får I sikkert også at vide til træning - Men aftalt at mødes med nogle store rolige hunde - Placere jer selv i et hjørne - Bliver det for meget for jeres kan hun løbe i sikkerhed bag jer - I skal slevfølgelig sørge for at de andre hunde ikke kan nå hende der.

Det hjalp hvertfalde på nogle af de hvalpe på vores hold - Dog havde ingen af dem oplevet at blive overfaldet, men det var sjovt at se fremskridtene fra gang til gang - Tilsidst blev de faktisk helt dus med de andre og havde ikke brug for at komme i sikkerhed..

Kommentér på:
Hjælp - min hvalp blev overfaldet

Annonce