{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Oskar er den bedste ! :D {{forumTopicSubject}}

Ja, noget tid siden jeg har været herinde, men nu er jeg vendt tilbage, og starte med at fortælle om hvor evigt glad jeg er for Oskar .

Min kat fik kattekillinger sidste fredag . Hun havde ikke vist tegn på at skulle begynde at føde hele aftenen, så kl halv 4 gik jeg i seng . Jeg vågner så en time senere, ved at Oskar gør helt vildt . Springer frem og tilbage mellem mig og fødekassen . Da jeg helt omtumlet kommer på benene, kan jeg godt høre oskar ligger inde i fødekassen, og at katten i hvert fald er igang med noget .
Da jeg kommer hen, ligger der desværre en død killing . Mormissen havde ikke fået den ud af den der fosterhinde de ligger i, så den havde ikke klaret det . Og så kigger jeg på Oskar . Var halv mørkt i rummet, men kunne bare se han lå med et eller andet . Jeg finder hurtigt noget lys, og til min overraskelse, ligger oskar med nr. 2 killing og er ved at få killingen ud af fosterposen, og er ved at vaske den, så killing nr. 2 overlevede . smiley Killing nr 2, bliver hos os . Den er helt speciel for mig nu . smiley

Resten af fødslen, hjalp jeg, men Oskar veg ikke fra kattens side . Han var der under hele fødslen, og kæmpede en brag kamp med at holde sig vågen . Heehe . Da klokken blev halv ti, lignede Oskar et lille barn, med meget svært ved at holde øjnene åbent . Så der blev Oskar lagt i seng . smiley

Hvor er jeg stolt af min lille hund . smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oskar er den bedste ! :D
  • #1   10. aug 2008 ej hvor sødt:-)) lille oskar jordemoder:-)) du bliver da nødt til at beholde den killing:-)))))

• #2   10. aug 2008 Karin : Ja, han var super dygtig var han . smiley Beholder den helt sikkert også . smiley Bliver jeg nød til .

Det er bare lækkert Oskar og katten er så glad for hinanden . Lidt bizart forhold de har, hahaha, men det er nu dejligt . smiley

• #3   10. aug 2008 vi havde også en gammel gravhund der var meget 'kattet', han var også bedsteven med vores kat sille, de sov i samme kurv, og legede helt vildt. da hun så fik killinger, blev hun noget overbeskyttende, og fór i flæsket på Dino flere gange. så vi lavede en kattehule af en papkasse, hvor sille kunne ligge med sine killinger, og vi lavede et hul som de kunne gå ud ad.

en dag lød der hvæsen og piben, da havde dino stukket hovedet ind til killingerne, da de var alene, og så var sille kommet hjem og havde taget dino på fersk gerning, så han løb rundt i badeværelset med hovedet inde i kassen sammen med killingerne, og sille gik til angreb bagfra, så det var et cirkus uden lige:-)) da misserne så var kommet væk, var de bedstevenner igen.( det ærger os at vi ikke havde et videokamera)

• #4   10. aug 2008 Haaha . Ja . Jeg havde også frygtet hvordan det ville gå med Oskar og missemor her . Hun er en meget særlig en, siameser, og har nogle ting hun overhovedet ikke accepterer . Så var bange for hun ville blive MEGET beskyttende overfor de små når de kom, også når det kom til Oskar .

Men de har nu heldigvis deres gode forhold, og Oskar er MERE end velkommen oppe ved killingerne . smiley Jeg tror missemor, tror at Oskar er far . Heehe . Virker i hvert fald sådan nogle gange .

Kommentér på:
Oskar er den bedste ! :D

Annonce