{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Andre hundes l-o-r-t i min forhave!!! {{forumTopicSubject}}

Der er igennem et stykke tid, på mystisk vis, dukket den ene lort efter den anden op i min forhave, og må da indrømme jeg synes det er møg-irriterende at samle andre hundes bæer op!

Så går vi udenfor her den anden dag, og så ser jeg tilfældigvis en dame, ca. 35 år, i smarte stramme bukser, høje støvler, fin hvid skjorte, solbriller i håret, og bare rigtig smart! Hun slæber så afsted med to mindre hunde, rigtig Paris Hilton stil.

Jeg er på vej ind i garagen, og når så lige at se den ene hund sætter sig. Da jeg, 2 minutter efter, kommer ud igen har den så skidt på min plæne, og væk er både dame og hunde...

Så gik der ellers lige Hitler i mig! Ud og samle lorten op i en pose, op på cyklen, og så bare afsted efter Wannabe-Paris! Jeg indhenter hende en lille kilometer nede af vejen, og cykler skråt ind foran hende, hvor jeg nærmest passer hende op. Rækker armen ud for at give hende posen, samtidig med at jeg siger, rigtig hånligt "Hér, den glemte din hund vist i min forhave!"

Kæft, hvor vil jeg dø for at se dét udtryk hun havde i fjæset, bare én gang til!

Hun blev så befippet og stod bare og gloede, så jeg lagde pænt posen på jorden og cyklede hjem igen...

Da jeg kom forbi lidt senere, måtte jeg så selv samle posen op og smide den i en skraldespand, men det var godt nok bare hele hævnen værd! *Gnæk gnæk gnæk*

Utroligt barnligt, men hun var lige dråben, og hun så jo endda vi gik ude. det mindste man kunne gøre var da at sige "Undskyld, har I en pose" eller i det mindste bare undskylde!

Hehe, hvor er det lækkert at være røv-barnlig af og til!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre hundes l-o-r-t i min forhave!!!
Kommentér på:
Andre hundes l-o-r-t i min forhave!!!

Annonce