Nyt fra Dian.... Nyt fra Dian....
Hejsa...
så ville jeg lige fortælle jer hvordan d går med Dian:-) Han har d under omstændighederne super godt.. han spiser og har en glubende appetit... Dyrlægen ringede til mig søndag eftermiddag og spurgte om jeg ikke ville have en hund med hjem og selvfølgelig ville jeg det:-) Han var så frisk som han plejede og dyrlægen kunne ikke rigtig tro det han kaldte det miraklernes tid, for han burde faktisk være død - men vi skulle ikke glæde os helt for tidlig - det kunne godt vende og gå den forkerte vej:-( De næste 2-3 uger ville afgøre det hele - men så længe han spiser og d kommer ud igen er jeg optimist:-)
Vi har snakket med den første dyrlæge og han har indrømmet han har lavet en fejl-diagnose, simpelthen på baggrund af at han IKKE havde undersøgt ham nok - jeg skulle komme forbi en dag ved lejlighed og hente mine penge - hatten af for det, men det manglede skam os bare...
1000 mange tak for de pæne ord og tanker i har sendt os - er sikker på at det har hjulpet ham igennem denne svære tid... D luner det hele:-)
Skal nok fortælle hvordan d går med bassen fremover:-)
Knus fra Dian, Diva & Hanne
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.088
God bedring med ham. Han skal sgu nok klare den
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Nyt fra Dian....