28. nov 2007 Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 334
Byld (ældre hund) {{forumTopicSubject}}
Hej Alle,
Min nye hund Victoria som jeg har overtaget fra min moster og onkel har en meget underlig byld på halen. Den er sort og ret stor ca på størrelse med to hoppe bolde. Min moster havde hende hos deres dyrlæge for at få den tjekket inden jeg fik hende, men der sagde dyrlægen at det ikke var en byld der ville genere hende, men at den bare skulle tømmes engang imellem og det ikke var noget farligt eller smitsomt.
Nu fangede jeg hende så lige i at ligge og bide i den så der er kommet hul, og har nu tømt den så meget jeg kunne, men det gjorde rigtig ondt på hende. Så kunne ikke rigtig blive færdig fordi hun blev ved med at rejse sig.
Nu er jeg ret så bekymret, fordi den byld er fyldt med en masse snask og det vælter bare ud, og hun bliver ved med at slikke på den.
Er der nogen derude der evt. kan have en idé om hvad det kan være? Eller burde jeg tage en tur ned til min egen dyrlæge og høre dem ad?
Jeg tør ikke rigtig lade hende være sammen med de andre hunde, hvis den nu skulle smitte.
nov 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 334
Nu tror jeg kun har jeg klorhexedin til mundskyld, men kan de bruges til det os?
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
aug 2004
Følger: 48 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 87 Svar: 2.045
Byld (ældre hund)