{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

hehe- tossede kommentare til Feike {{forumTopicSubject}}

--- ja --- nu har jeg efterhånden hørt de underligste ting om feike fra andre mennesker.. både om hans udseende og hans tossede måde at være på...

nr.1 >> i dag har jeg lige været ude og tosse med feike, op og ned af vores grusvej. og vi møder bores herlgie naboer. Nabokonen siger - iiih han er altså bare så sød ham FRÆKKE - ( hehe bare det var hyggeligt smiley )
hvor efter hun siger >> ja der kan godt være han er en Griffon blanding - men jeg er nu sikker på han er blanding mellem <b>Chiuahua og Schæfer!!! <b> smiley

... Det kunne jeg altså ikke lade vær' men at grine af smiley

nr.2>> Feike og jeg var bsøg hos min onkel ( som er dyrlæge ) og som lige skulle give feike tjek og vaccine.
Vi får lige lidt mad inden vhan går igang med Feike...
Mens vi spiser optræder Feiek i bedste cirkusstil - og min fater spørger om han måske skulle have en skanding af hovedet så vi kan se hvor meget grød han har derinde ---- HAHAHA - den toose

nr.3 >> Mni far er hjemme en formiddag med Feike og har ham ude...
Vores rottemand kommer forbi til rottetjek. Min far tager Feike på armen, så han ved hvor han har ham henne, og rottemanden er en frisk ældre herre som siger - Hvvaaaa' har i nogen rotter ud over ham der ???

*LOOL*

- ja men Feike som hund for man sku nogle hyggelige stunder smiley - syntes bare lige jeg ville dele nogle med jer smiley - som lidt Adventshygge smiley

kh sonne og grødhovedet Feike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hehe- tossede kommentare til Feike
  • #1   27. nov 2005 Glædelig første søndag i advent.

    Ja, ham Feike er vist ikke helt normal *gg*

    Jeg tror jeg skal have taget julebilleder af Gilbert i dag :o)

    Og adventslyset er allerede tændt :o)

    Hygge :o)



  • #2   27. nov 2005 hehe.... dorthe >> ja .. det er ikke engang løgn.... smiley
    Han er dejlig ... men tosset og det er jo bare herligt smiley


    Belinda : JAAAH ... julebilleder af gilbert jubiii...
    Jeg har også tændt adventslyyyyys - SÅ HYGGELIGT


  • #3   27. nov 2005 Hehe sjove kommentarer.... dem kan man ikke høre nok af. Vi får også en del, især med hvad Lillly er blandet af *GG*

  • #4   27. nov 2005 Hmmm lidt for mange L'er i Lilly, men hvad pokker... *GG*

  • #5   27. nov 2005 Nu forstår jeg bedre en af mine kommentare i bellas gb. hehehe...

    Jeg tænkte mini schæfere??? Hva for nød??? Men ja da... det er da det han ligner!!!! Bella ligner det ikke.. næh nej hun ligner en ABE siger børnene!!! *LOOOOOOL*

    Hehehe Bella har også allerede leget med gavebånd i år... men det var da jeg pakkede søster føsdagsgave ind. Det tog lidt tid med Bella i nærheden. Hehehe. Men tapen er hun ikke helt tryg ved... Den siger jo en lyd, når man trækker den ud af beholderen.


Kommentér på:
hehe- tossede kommentare til Feike

Annonce