{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

optagelse af foder... {{forumTopicSubject}}

nu læste jeg lige den anden tråd der er skrevet om at hunden ikke kan holde sig om natten og kom så til at tænke på som nogen af dem også skriver at det også kan have noget med foder at gøre...

chika får J/D på grund af dårlige hofter og laver ca 2-3 gange om dagen.. her for en uges tid siden løb vi tør inden vi nåede at købe noget nyt og måtte så købe en lille pose med noget andet til nødløsning indtil vi lige kom til dyrlægen igen... i den periode hvor hun fik det andet noget billigere foder lavede hun kun en gang om dagen og jeg er så kommet til at tænke på om J/D mon er den bedste løsning til chika... eller om det faktisk var det andet foder der var bedre? tror det andet var pedegree eller sådan noget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  optagelse af foder...
  • #2   20. aug 2008 det er jo nemlig det... hun har en fin pels (dog lidt pjusket lige nu... hun fælder) vægten er nogenlunde stabil... dog er hun lige lidt på slankekur... afføringen ser sådan set også fin ud... hun laver bare 2-3gange om dagen... hun er glad og aktiv så der er heller ikke noget der og hun elsker sin mad... men det ligger jo også lidt til racen.. smiley

• #4   20. aug 2008 jamen det gør hun... synes bare det var lidt spøjst at der var så stor forskel på mængden af afføring fra det dyrlægen havde anbefalet og så det man kan købe i et supermarked... :S

• #6   20. aug 2008 ja... altså før vi opdagede det med chikas hofter fik hun også bare noget foder som hun syntes smagte godt og som hun fungerede godt på.. det RC labrador fik hun ekstremt dårlig ånde af så det gik vi hurtigt væk fra.. det er var ikke lige det bedste for hende.... min bror arbejder på en foder fabrik og vi fik på et tidspunkt nogle poser gratis fra ham... men det ville hun sq ikke have så det fik mine forældre fordi deres hund fungerede godt på det og kunne lide det.. så det er super forskelligt fra hund til hund hvordan det reagere på forskelligt foder og om de kan lide det...

• #8   20. aug 2008 ja rigtig meget...men det er nu alligevel typisk at når man nu får noget gratis så vil hunden ikke spise det... det er det eneste foder vi har oplevet at chika ikke ville spise... men sådan er det åbenbart...

• #9   20. aug 2008 SIdsel R: Jeg ville fortsætte på j/d - ingen tvilv om det! Der er jo en grund til, at hun får det foder, og når hun fungerer på det, er der ingen grund til at skifte. Afføring 2-3 gange er normalt og ingen grund til at skifte :o)

• #10   21. aug 2008 :o) ..j/d giver mere afføring ..fik det af vide af min dyrlæge da fidel skulle starte på det

• #11   21. aug 2008 skulle vist være p.g.a. de store mængder olier der er i det

• #12   21. aug 2008 Har fået samme besked som Britt omkring J/D af min dyrlæge, Fie har om regel 3 gange om dagen

• #13   21. aug 2008 okay... jamen så er det jo nok også noget af det der spiller ind.. smiley

Kommentér på:
optagelse af foder...

Annonce