{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Anisette C
Anisette C
Tilmeldt:
3. aug 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Bare lidt øv her fra. {{forumTopicSubject}}

Ja midt i alt min hvalpeglæde og stolthed over mit lille pus er der bare et lille øv. Når vi møder folk siger de fleste: "Nååååh en sød lille hund" Og klapper så løs, men så er det lige at mange mennesker bagefter kommer med denne: " Men den bliver jo desværre ikke ved med at være" Ej hvor er jeg bare træt af at høre den skide kommentar. Ja, min hun er ikke en nuser lille Chihuahua. Men derfor behøver den jo ikke blive en stor farlig hund. Hvor er jeg dog ked af alle de skide fordomme. Øv hvor må jer med "kamphunde" ikke altid have det sjovt.

Håber ikke jeg støder nogen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare lidt øv her fra.
  • #1   21. aug 2008 Nogen skal nok blive stødt .... Væn dig til det ... Det følger med, når man vælger de hunderacer ...

  • #2   21. aug 2008 tja bare vende det døve øre til eller giv en kvik bemærkning om at det har folk sikkert også sagt om dig da du var lille :O) så lukker de nok

  • #3   21. aug 2008 hehe du må ikke ønke muskelhundeejer... så der ballade:)

    tillykke med din skønne hvalp, og væn d døve øre til og glæd dig over din skønne hund og gør dit til a den bliver et godt eksempel a racen smider en høj smiley


  • #4   21. aug 2008 Anisette C
    nu er det jo også den hund der ser mest nutted ud som hvalp=)
    men ja jeg siger det er dersværre en af de ting man skal tage med i overvejlerserne når man køber store hunde


  • #5   21. aug 2008 jeg hører neeeej en søøød lille chihuahua nok omkring 15 gange om dagen... jeg plejer bare at sige til mig selv før folk åbner munden, nej det er ikk en chi=)
    har kun mødt en som vidste hvad hun var=)


  • #6   21. aug 2008 Det har vi heller ikke... Når man oven i købet er gift med en "sortsnusker", som elsker at tage mit lokum af en bil og køre ud med kampkøteren Baily.. ja så skal du bare høre nogen kommentarer !!

    Sorte svin... der bare nasser på kommunen så han har råd til at køre i en dyr bil... og så med en kamphund....

    Jo jo... Men jeg er nu sikker på din hund bliver ved med at være lige sød.. ;O)


  • #7   21. aug 2008 haha sjovt linda a du var lidt hurtigere end mig åbentbart smiley

  • #8   21. aug 2008 selv os med franske bulldogs må høre på sådanne uvidende kommentare

  • #10   21. aug 2008 hehe fik osse sådan en kommentar med Ella der er flere der har sagt at de er dejlige som hvalpe men de kan ikke lide dem når de blir store, enten fordi de er bange for dem elelr mener det blir en hund der æder alle andre hunde

  • #11   21. aug 2008 Jeg er bange for, at du må vænne dig til det.. Har selv haft schæferhund hele mit liv, inden jeg fik Shetland Sheepdog. Den sidste jeg havde var så den grå variant og hun lignede en ulv! Jeg har ofte hørt bemærkninger som: "Gud, det er en ulv" og efter hun blev voksen, så var det reglen, at folk gik over på modsatte fortov.. Jo, jo, fordommene trives i fuldt flor.

  • #12   21. aug 2008 Ja og den vel altid være jeres søde lille hund,
    Men de bliver alt for hurtigt store !!!!!!!.


  • #13   21. aug 2008 Sezer D :hehe ja den har jeg godt nok også hørt mange gange

  • #14   21. aug 2008 Nej, man må bare trække på skuldrene og tænke, ja, ja, de ved jo ikke bedre. Og så altid huske at være en god repræsentant som hundeejer for disse "frygtede" hunde.

  • #15   21. aug 2008 Jeg tror altså at det er en kommentar de fleste, der har hvalp, hører.....*SS*
    Og det er vel rigtigt nok - for alle hvalpe er utrolige søde og dejlige - de vokser bare så pokkers hurtigt fra det hvalpede stadie..... Og det er vel bare det folk kemmenterer og nok ikke så meget dit valg af hundetype...((o;


  • #17   21. aug 2008 Ja, hvalpe er nuttede, bare ikke de dér forbistrede hvalpetænder og kløer, der er så sylespidse smiley

  • #18   21. aug 2008 Linda A: Hahaha den var faktisk god. (ser det først nu, jeg er lidt langsom.)

  • #19   22. aug 2008 Folk er mærkeligt.. Da lilly var lille troede folk hun var en labrador, og så blev der også klappet og klappet, nogle træk sig så tilbage når man sagde amstaff, eller stod og gloede underligt når man sagde Amerikansk Staffordshire Terrier (eller sagde nå ja, det kan jeg godt se ingen jeg blev færdig med at sige det XD)

    men nu hvor hun lige så stille er begyndt at få muskler er folk begyndt at gå uden om hende, også folk der flere gange kom og klappede hende da hun var "labrador"..

    Sådan nogle kan man ikke andet end at ryste på hovedet af


  • #20   22. aug 2008 Jamen det er da ikke noget der er forbeholdt nogen bestemte typer hunde - det er da helt almindeligt, når man har store hunde.

    Folk SYNES at hvalpe er sødest og ville hjertens gerne beholde dem som hvalpe (indtil de selv har en ;o) ).

    Fordomme? Ahhh.. man kan lægge så meget i det. Ja, folk går over på den anden side af gaden, når vi kommer med vores glad-i-låget-schæfer, men det synes jeg er helt ok. Hvis de ikke er til den type hunde, så synes jeg det er tryggest for os alle, at de fjerner sig. Uproblematisk, synes jeg.


  • #21   22. aug 2008 Sidder os og tænker... fatter bare ikk hvorfor mennesker ikk bare holder deres kæft, hvorfor helved skal de blande sig! det er skuda ikk deres hund

    Det er da okay at de klapper og siger den er sød, men sådan en dårlig kommentar er sku nok til at undvære... argh ka bli så tosset over det

    har ikk fået nogle dårlige kommentare om Ludwig endnu, men han ligner nu os bare en lille klump hår.. hæhæ... men der har da været nogle som sagde fordi jeg bar ham da han var 11 uger "nåå det er sådan en hund uden ben" :o/

    og os en der troede han sku bestemme, sagde at jeg sku lade ham være løs og lade ham lege med hans sjæfer! IKK tale om, jeg er pisse ræd for dem, så vil ikk lade min hund gå løs med dem! for fanden hva tror han selv :o/


  • #22   22. aug 2008 Jeg var vidst heldig med Mickey så .. Selvom han blev en stor krabat , så ville folk gerne snakke og røre ... Der blev da ogås råbt efter ham ,at han så sød ud af en ældre dame ...

Kommentér på:
Bare lidt øv her fra.

Annonce