{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Hvor skal Zuma sove {{forumTopicSubject}}

Så er vores kære Zuma snart ved at være 8 uger, så torsdag i næste uge skal vi hente ham hjem. Der er bare en ting vi er lidt i tvil om, nemlig hvor den bette skal sove de første nætter. Vi har nemlig fået forskellig respons når vi har forhørt os. Nogle siger at han de første nætter helst skal sove i nærheden af os, altså i soveværelset, mens andre siger at han fra starten skal sove der hvor han i fremtiden skal sove, nemlig nedenunder. Håber nogen kan hjælpe med et entydigt svar. Derudover ville vi lige høre om der er nogen der har erfaringer med at få en hund i huset når man i forvejen har en kat.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skal Zuma sove
  • #1   29. nov 2005 ved siden af jeres seng så hvis han piver kan i lige lække jeres arm ned til ham og hvis han skal ud og tisse vægner i jo

• #2   29. nov 2005 vægner=vågner

• #3   29. nov 2005 vågner=vægger

• #4   29. nov 2005 det er vist noget i selv skal tage en beslutning om hvor den skal sove.... hvad syntes i er mest rigtig??

og der er ingen store problemer med hund og kat... så længe de kan få lov selv at komme til hinanden.. ikke pres dem ....

vi har selv 6 katte og 3 hunde og der er ingen problemer..

• #5   29. nov 2005 hvis han ikke skal i jeres soveværelse! ville jeg synes du skulle flytte en madras ned og sove med ham!
    men hvis i stiller hans kurv ved siden a jeres seng! det sker der vel ikke noget ved og an er stadig sammen med sin flok!
    den behøver jo ikke komme i sengen! det er der jo nogle der ikke bruder sig om!
    selv om jeg har 2 i min seng!

• #6   29. nov 2005 hej Thomas!
    det er en go ide at kade ham sove ved siden af seng som anja siger,
    i et par dage! indtil han bliver tryk!
    tænk på at han skal være "alene" uden sine søskende! for 1 gang!
    giv han en masse kys og kram :-))
    vi gjorde det med mann2 og i dag rykker han sig både i sove værelse og stuen! den dag i dag!
    held og lykke med ham!!

• #7   29. nov 2005 Bastian sov oppe i vores seng de første to nætter, 3. nat sov han i hans kurv ved siden af sengen og der sov han indtil han blev renlig hvorefter han igen får lov til at komme i sengen. Men det er jo smag og behag hvor man har lyst til at hunden skal sove. Men jeg synes helt sikkert i skal sove i nærheden af hunden de første par nætter

• #8   29. nov 2005 Apollo startede med at ligge på en dyne ved siden af sengen....Efter cirka et halv år flyttede vi dynen lidt væk fra sengen, men stadig i soveværelset. Til at starte med lage han sig ved siden af mig, men efter noget tid lagde han sig på dynen på det sted vi havde flyttet den hen ;0) Der lod vi han ligge en måneds tid og så flyttede vi dynen ud i gangen ved siden af soveværelset og der flyttede han så ud lige så stille. Nu sover han ude i køkkenet, så det kan lade sig gøre at flytte sovepladsen ;0)

Håber det er til at forstå ;0))))))

• #9   29. nov 2005 Tja...vi var også meget i tvivl, men vi gjorde således : første nat hos mig i soveværelset på gulvet (8t.søvn),anden nat ved min søn(8½t). Så rykkede han på badeværelset, hvor vi satte vand ( 1uge), så rykkede han selv til gangen mellem badeværelset og os. Nu sver han forskellige steder, mest i stuen i sofaen (kun nat, hvor vi ikke bruger den). Vi har vand i bryggers og vaskerum nu, så han vælger bare selv. Har ham aldrig i soveværelset om natten, men får lov at putte hos os før sengetid..Sover nu 9t.nat. God fornøjelse...

• #10   29. nov 2005 Jeg synes han skal sove ved siden af jeres seng. så det lille pus kan føle sig tryg. At han skal sove alene ville være synd. Han er jo vant til at putte med sin mor og søskene så selvfølgelig skal han da ik sove alene fra den ene dag til den anden :o)

• #11   29. nov 2005 Rocky lå i en kasse ved siden af min seng indtil han var renlig, hunde har jo ikke lyst til tisse der hvor de sover, så han ga klar besked, nå han skulle ud... Alle 8 gange iløbet af natten, og så faldt vi i søvn, ved at jeg lagde min hånd ned til ham. Det fungerede helt top.

• Jane P
    Jane P Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 10
    #12   29. nov 2005 Hej, som du kan se på min hjemmeside, så har vi både hund og kat og det er der ikke de store problemer med. Vi havde med vilje ikke lukket katten ud før vi fik hunden. Den første uges tid kom katten ikke ud og de havde det fint sammen. derefter begyndte vi at lukke katten ud (så var der ingen grund til at katten var bange for hunden og ikke ville komme hjem. Det med at sove.. Vores blev meget hurtigt renlig, så for os var det ikke det store problem. Vi hentede ham og var hjemme om morgenen. derefter faldt vi i søvn på sofaen og Mato på gulvet. Dagen efter var han stort set renlig, men han var også ældre end 8 uger, så jeg ved ikke hvor meget det har at sige..

Kommentér på:
Hvor skal Zuma sove

Annonce