{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Søger råd {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er på udkig efter en lille tævehvalp ikke med avl eller udstilling for øje og gerne en lidt langhåret blandingshvalp.
Nu er mit spørgsmål hvilken type hund vil i anbefale mig at købe, når jeg i forvejen har indekatte gående? Jeg har set mig varm på racen Lhasa Apso og hunden jeg skal have, skal ikke være større end Apsoen, men jeg kender ikke meget til div.racers temperament...så gode råd søges,tak.
Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger råd
  • #1   29. aug 2008 Hvis det er en bestemt race du har forelsket dig i, så køb den race og ikke an blanding. Selvom der er blandet lhasa apso i, er det langt fra sikkert at det er den der kommer til udtryk i hunden.

    Men hvis du vil have en blanding, hvad så med at kigge på internater f.eks.?


  • #2   30. aug 2008 Hej j N tak for tilbuddet, hvad er det for en hund og hvor gammel er den?

  • #3   30. aug 2008 Hej Michelle,

    Tak for dit svar, netop derfor stillede jeg mit spørgsmål for at få jer som allerede har hund herinde til at besvare mit spørgsmål.
    Jeg vil ikke have en voksen hund men en hvalp efter råd fra min dyrlæge, når jeg i forvejen har katte.


Kommentér på:
Søger råd

Annonce