489 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

handle lokalt...?? handle lokalt...??

Jeg har TÆNKT PÅ at åbne en butik med hundeudstyr mm...
Ved bare ikke rigtigt-der er jo såå mange..

Mit spørgsmål er så: Vil man handle lokalt hos en person man kan lide og kender, som man måske træner sin hund hos ???

Jeg har set flere butikker hvor man skal ringe ind og bestille-er det noget man gider bøvle med??-eller vil man bare handle her og nu-hurtigst muligt??

Eller er der simpelthen for mange af den slags butikker?

Uha-en masse spørgsmål, forhåbentligt får jeg nogle gode svar smiley
Fortsat god weekend og et knus fra maja til allesammen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handle lokalt...??
  • #1   30. aug 2008 Handler som regel hundeudstyr på nettet, på trods af jeg har en dyrehandler meget tæt på.

Det eneste jeg stort set køber hos dem er godbidder når Fie lige skal ind og hilse på.

Hvis jeg skulle åbne en forretning, så ville jeg gøre meget ud af udstyr til føre, vind og vandtæt tøj i høj kvalitet

• #2   30. aug 2008 Jeg handler meget på nettet og bruger sjældent den lokale dyrehandel..... Så svaret er nok nej, tror ikke jeg ville bruge butikken ret ofte.

• #3   30. aug 2008 Når jeg gør indkøb til hunden, tager jeg til Havdrup ved Roskilde, her bor Kenjan - og jeg handler stort set kun hos Kenjan.

Her kvaliteten i top - man kan få rep. liner/halsbånd som man har købt der.
    Når jeg f.eks. køber et ny halsbånd eller line, bliver der stemplet mit navn i det. så kan man altid kende det igen, hvis det bliver væk..

Og så får jeg 30% rabat..

Jo det er der hvor man handler, når det drejer sig om ting og sager til hunden..

• #4   30. aug 2008 Jeg handler hvor jeg kan se at det bliver BILLIGST for mig.
    Enten nettet eller butik.

• #5   30. aug 2008 Ja jeg bruger også mest nettet.

Jeg ved ikke om jeg ville handle hos en jeg kendte og trænede hos, men hvorfor ikke? Hvis det er noget, jeg kunne bruge..

• #6   30. aug 2008 jamen jeg bor nede ved aabenraa, men ved nu ikke med barf...hmm, men tusind tak til alle for gode svar smiley

• #7   30. aug 2008 Tine: man sælger altså ikke "bare" råt foder til råfodring. Det kræver lidt viden i, hvad man skal bruge og sammensætte..

Så det ville jeg sige var en RIGTIG dårlig ide.. Hvis det ikke er noget du har lyst til at sætte dig ind i.

• #8   30. aug 2008 tja, så er der jo også det med holdbarheden...jeg ved nemlig ikke noget om det, men forestiller mig lidt at des friskere det er des bedre...men det vil nu ikke være noget for mig lige umiddelbart. Men på et senere tidspunkt kunne man tænke over det igen måske smiley

Jeg har også tænkt på det med internetbutik. Udover at det gerne skal være billigt tænker jeg på om det er nemt at finde ud af siden. Er det også noget i tænker over når i er inde på en internetbutik?

• #9   30. aug 2008 Nej du skal ihvertfald have nogle store frysere *S*

• #10   30. aug 2008 Handler i klubben,hvor jeg træner eller ved Kenjan,altså udstyr..

• #11   30. aug 2008 Foder blir købt privat og godbidder, i Rema smiley

Kommentér på:
handle lokalt...??

Annonce