{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graver huller over alt....
  • #1   4. sep 2008 Når du ser det, så skal dy styrte ud af døren , og skamme hunden ud..

Du kan også tage et løg, og smide efter hunden, sør for at ramme den, og i det øjeblik du rammer den sig du føj. og kalder på hunden..

Når hunden så kommer hen til dig, så roser du den..

Hunden skal ikke se dig kaste løget..

• #2   4. sep 2008 Hmm ja sådan kan man også gøre det...

Jeg vill nu sætte noget snor op omkring bedet og lære ham, at man slet ikke går derind. Det vil tage sin tid, men han kan sagtens lære det.
    Med hensyn til græsplænen ville jeg sige nej og aflede hans opmærksomhed... Hvis han stadig bliver ved. Jamen så ville jeg lukke ham ind hver gang han gjorde det. HVis han er glad for at være ude, så skal han nok lære, at hvis jeg graver, så bliver jeg lukkede ind og så ryger min glæde ved at være ude...

• #3   4. sep 2008 Vi har haft god effekt af at lægge plader over de huller de startede på, så holdt de op... Så det faktisk også i et hundeprogram fornyligt

• #4   4. sep 2008 Vi døjer med samme dilemma i perioder. Noa er ikke en dicideret gravhund, men det er tydeligt at han får de ideer, når han ganske simpelt keder sig.
    Vi bruger at aflede hans opmærksomhed og kalde ham ind. Tog rådet fra Marianne om at lægge plader på de nystartet huller.
    Det har faktisk hjulpet. Vi fylder jorden tilbage stamper den og lægger en plade over og lader den ligge i 7 dage. Så er jorden hård og kompakt igen og Noa har glemt alt om det hul.

Men her hos os får Noa de påfund på de dage hvor vi har haft knap så meget tid til at aktivere ham fysisk som psykisk.

Kommentér på:
Graver huller over alt....

Annonce