{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

indkaldelse til vacc. {{forumTopicSubject}}

så har jeg lige fået et fint lille kort fra min dyrlæge om at chika skal vaccineres igen... det er nr 2 kort jeg har fået og vi har vøret ved dyrlægen 5-6gange siden jeg fik nr 1 kort og jeg har sagt at hun skal vaccineres men fordi hun har en betændelses tilstand på halsen som hun er i behandling for vil de ikke vaccinere hende før den er væk så det ikke bliver værre end det er... bare sjovt at jeg så får en påmindelse igen... hihi.. det er jo ikke fordi jeg har glemt det... det er dem der ikke vil vaccinere hende endnu... hihi...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indkaldelse til vacc.
  • #1   4. sep 2008 det har du nok ret i... men det er jo bare spild af penge for dem... så ringer lige og siger dert til dem så kan spare det frikærke... for vi har det i tankerne... de vil jo bare ikke vaccinere hende lige nu...

• #2   4. sep 2008 har også lige fået sådan en idag..den har de endda haft hænderne i for der står trykt "Shanti" og så er der skrevet i hånden "+ Samson".. men de har tid i morgen hehe så vi skal nok nå det inden den 14...

• #3   4. sep 2008 Du skal være opmærksom på at vacciner holder 2 - 3 år. Hvis du vaccinere hvert år, risikere du faktisk at hunden får en overdosis.

Se dette link

(link fjernet)

• #4   4. sep 2008 Jeg har selv været afsted i mandags 'S* Og min dyrlæge har skrevet at vi først skal revaccinere i 2010

• #5   4. sep 2008 overdosis? hmm... det skulle ikke undre nogen hvis det så blev chika der fik det... meeen nu går der nok lige lidt tid før hun kan blive vaccineret for det andet skal først være helt væk... og det er ikke fordi det har planer om at gå helt væk... det virker i hvert fald ikke sådan... det har været næsten væk 3 gange og så er det blusset op igen... så der går nok lige nogle uge måske endda måneder før det er helt væk... og så må vi se på det til den tid... sundhedseftersyn er vidst i hvert fald ikke nødvendigt i år så mange gange hun har været der allerede.... hihi... veterinærsygeplejerskerne kan mit nr... smiley

Kommentér på:
indkaldelse til vacc.

Annonce