Endegyldigt farvel til Bolette :-) )-; {{forumTopicSubject}}
Seneste søndag sletter jeg Bolette fra min profil.
Hendes nye familie, som består af Mor, Far og 2 piger på 5 og 7 år, samt en setter/lab mix på 1½ år, har nu overtaget ejerskabet af Bolette.
Bolette har været der lidt over en måned, og har det som blommen i et æg. Hun svømmer i søen, leger med den anden hund, er med i deres gårdbutik når den har åbent, leger med pigerne og bliver trænet af sin nye Mor. Jeg under Bolette alt det bedste i verden, men sørger stadigvæk over at det ikke var hos os hun kunne få det så godt.
Men hun fortjener det liv hun har fået, og jeg håber med tiden at jeg vil kunne klare at se hende igen. Lige nu kan jeg ikke klare det, for på trods af problemerne imellem hende og Bianca, så var hun en dejlig pige, som altid vil have en stor plads i mit hjerte.
Jeg er taknemmelig over at hun ikke er blevet "kastebold" imellem flere potentielle nye familie. Men det er nu ikke så sært at de er faldet for hende. Hun er et livstykke og jeg savner hende meget.
Så når hun lige pludselig er væk her på min profil, så er det fordi jeg har fået taget afsked med hende, men hun vil altid være i mit hjerte.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Men du gjorde det bedste for Bolette...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
I øvrigt en stor tak til Siff, som jeg købte Bolette af i sin tid. Det er hendes fortjeneste at Bolette har fået så god en ny familie. Siff ser Bolette hver uge, da hun gør rent hos familien.
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.865
Endegyldigt farvel til Bolette :-) )-;