{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte to stikkontakter og tilkobling af en yderligere stikkontakt med lyddæmper. Desuden tilkobling af tre spotlys. Jeg laver selv huller til spot og køber materialer. Hvad er prisen? 1.500 kr.
  • Hækkeklip 750 kr.
  • Tilslutning af elkomfur 600 kr.
  • Trimme træer til 1.000 kr.
  • I need someone to fix the light cables (remove one and install 3 others) 730 kr.
  • Opfyldning af sand i højbede 890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vagthund
  • #1   12. sep 2008 en schæfer er et godt bud.. smiler

• #2   12. sep 2008 den må gerne være større end en schæfer

• #4   12. sep 2008 ja... boerboel... fin hunni... smiler....

• #5   12. sep 2008 Rottweiler
    Dobermann
    bullmastiff
    Mastiff

Men når du siger vagthund.. Hvad mener du så ?
    En hund der arbejder med en vægter ?
    En hund der feks. er i et værksted uden for åbningstid
    En hund der siger VOV når der kommer nogen
    Skaæ den være trænet i at bevogte ?

• #6   12. sep 2008 En belgisk hyrdehund er også en god vagthund.. Og familiehund hvis den bliver brugt til noget..
    Jeg er ihvertfald rimelig sikker på ikke at få uønskede gæster hjemme..

• #7   12. sep 2008 ang. det med at afrette mener jeg lære hunden at den skal passe på dem der er hjemme og ikke slippe hvem som helst ind uden at de har fået lov. skal lige siges at jeg bor langt ude på landet.

• #8   12. sep 2008 Det ligger til visse racer og ved dem er det normalt ikke nødvendigt at lære dem det..
    Rotte
    dober
    schæfer
    belgisk hyrde

Tror det er brugshunderacerne du skal ud i... Men det kræver altså at de bliver brugt til noget.. Feks. er en tervueren ( belgier) en ønskehund hvis man vil noget indenfor hundesport.. Men hvis hunden bare skal gå hjemme, så er det en ren tyran

• #10   12. sep 2008 havde selv tænke på en rottweiler. jeg har tidligere haft rottweiler så jeg ved godt hvad det kræver at have en rotte. Hunden vil blive trænet i politiets hundeforening.

• #15   13. sep 2008 ambull

• #16   13. sep 2008 Jeg synes ikke der er nogen hunde, der på den måde egner sig til at være vagthund.

Det, de kan er er, at forebygge...

Og helt ærligt, så synes jeg bestemt heller ikke, at de bør have andre opgaver i den henseenede...

En rotte ser stor og farlig ud - det gør en ambull også. En schæfer ser lidt bister ud, og larmer højlydt, når der kommer fremmede. Men der er ingen af dem, der vil have godt af at leve et liv som vagthund - deres vagtsomhed er en bonusting til alt det andet, man skal med disse racer.

• #17   13. sep 2008 Alle hunde har indbygget vagtinstent.. om det er små eller store hunde - det gør ingen forskel.. når den bare skal passe på hjemmet..

Noget andet er, hvis hunden skal bruges i erhverv, så er der visse kriterier som hunden skal ha og bestå en prøve også..

• #18   23. sep 2008 En cane Corso er super nem at træne og den har vogter genet dybt i sig så den er en genial vagt hund men kommer self an på hvis den bare skal stå i et vlrksted hele natten så ville jeg nok vælge en anden race

Kommentér på:
vagthund

Annonce