{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Emma og jeg skal ud og optræde {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, vi skal ud og optræde i morgen til fjordens dag. Vi skal lave noget agility og nogle tricks for et forholdsvis stort publikum.
Vi har så det problem at Emma er meeeeeeeget glad for andre mennesker smiley Men det går jo så bare ikke helt i morgen, at hun løber væk og sådan. Udover det er det også sådan ogle gange, at hun ikke vil "adlyde" mig når det er seriøst. Så er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få hende til at syntes jeg er mere spændende end de andre?

Knus
Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emma og jeg skal ud og optræde
  • #1   13. sep 2008 Pølsestykker i lommen, og en frisk stemme og kropssprog.

  • #2   13. sep 2008 Grunden til hun ikke adlyder "når det er seriøst" -kunne det ikke være dine nerver eller at du glemmer at du jo stadig skal være sjov at være sammen med?

    Tag et par dybe indåndinger inden i skal starte. Få hendes kontakt inden i begynder og så sørg for at have noget rigtig lækkert i lommen til når i er færdige (og lad hende gerne smage lidt inden i starter så hun ved det er der).

    Og held og lykke, det lyder da rigtig spændende:o)


  • #3   13. sep 2008 den helt rigtige godbid smiley

    Det kan være det er pælse, det kan være det er leverpostej, makral, og ja hvad ved jeg XD


Kommentér på:
Emma og jeg skal ud og optræde

Annonce