Terkel er bange igen... {{forumTopicSubject}}
Terkel kom som tidligere nævnt for tæt på bagenden af hans "kammerat" Laika, som snappede ud efter ham, fordi hun er en ældre dame på 10 år, og ikke vil have man komme for tæt på bagenden.
Terkel blev bange, og skreg og blev bange for hende (Han er før blevet overfaldet af en schæfer), og ville væk.
Et par dage efter nærmede han sig hende forsigtigt igen, og de har kunne snakke sammen siden uden problemer, men...
I dag går vi forbi hvor Laika står ude foran sin dør, sammen med naboen (De sidder tit og hyggesnakker ude foran), og Terkel kigger derhen og vil egt. gerne derhen, men da vi nærmer os slår han bremserne i, og går den anden vej...
Jeg tænkte at det var fordi jeg ikke lige havde set de var der også havde trukket ham videre i første omgang, og jeg går med.. Men da vi er på vej tilbage igen, lægger han sig ned på græsset et godt stykke fra hvor Laika bor.
Jeg tror det er fordi han vil vente og se hvem ham manden er, der kommer gående på stien, og får ham da også med videre igen.. Men ikke langt fra hvor Liaka bor slår han igen bremserne i, og jeg må gejle ham lidt op til noget løb før han følger med.
Jeg forsøger så at få ham med hen til Laika, men han nægter fuldstændigt. Da jeg taænker at han skal se hun intet gør, bærer jeg ham derhen og sætte ham ned. Laika snuser lidt til ham, og han snuser lidt til hende, og så løber han den anden vej igen og vil hjem..
Er der nogle der ved hvorfor han pludselig har fået denne adfærd overfor Laika?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.088
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 429
Demitri lagde sig også dæk for de særeste ting da han var hvalp.
sep 2006
Jeg forstår bare ikke at han pludselig er blevet bange for hende..
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 429
sep 2006
Jeg forstår bare ikke hvorfor han lige pludselig bliver sådan over for hende...
Terkel er bange igen...