{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

God tur endte dårligt!! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ville i det gode vejr gå en lang tur med mine to hunde. Vi gik over nogle marker og kom til kridtgraven (hvor vi tit har gået tur). De løb og legede og alt var dejligt lige indtil Ronja satte i et hyl. Hun blødte fra begbenet og ville ikke støtte på det.
Jeg fik et glimt af en rift efter hun var faldet til ro. Vi skyndte os hjem så jeg kunne vaske det.
Det var slemt en dyb flænge og det blødte meget. Der var ikke andet at gøre end at ringe til dr. dyr. Vi kunne komme med det samme.

Ronja ligger nu og sover på sin dyne, med en skinde på benet og har fået syet sener og hud sammen igen. Dr. dyr sagde hun havde været heldig selvom det er slem.
Hun skal nu gå med forbinding noget tid og skal til nogle tjek hos dr. dyr, men hun overlever uden men. Hun får dog måske en lille skønhedsfejl hvis senerne ikke vokser rigtigt sammen, men pyt hun er stadig mor baby..... Også selvom det er på en lørdag he he

Ville lige fortælle historien så husk at passe på derude!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God tur endte dårligt!!
  • #2   20. sep 2008 Ved det ikke men hun må have skået sig på et eller andet. Jeg skyndte mig så hurtigt hjem at jeg ikke så hvad det var, men der går vi ikke mere...

• #4   20. sep 2008 av av god berdring med ronja

• #5   20. sep 2008 Det samme skete for bella (se billede i fotoalbum) da vi var ude og lege og hun løb stærkt rundt og kom tæt på noget buskads og måtte nærmest hoppe ind i det fordi hun er så tung bagi smil..

Efter nogle meter så jeg det væltede ud med blod fra bagbenet men heldig vis ingen sener eller lign skåret op og nu er det helt helet igen.. ;o)

men ja pas på det kan hurtigt ende galt

Kommentér på:
God tur endte dårligt!!

Annonce