Drama efter rød sløjfe - Ballerup {{forumTopicSubject}}
Bianca er på igen, og stillede i Champ. klassen i dag. Der var kun hende i den klasse, og dommeren lagde ud med at sige, at det var da en lækker lille sag jeg havde der. Derfor blev jeg noget forundret da jeg fik 2 røde sløjfer - en for Very Good og en for første vinder. Men fik så at vide at hun skulle ind igen. Nåh ja, jeg er ikke helt inde i de nye regler endnu, men jeg har endnu ikke oplevet et rødt bånd efter hun blev Champ. Nå, men det er der ikke noget at gøre ved.
Så nåede vi til BIR/BIM med 2 tæver og 2 hanner. Den anden tæve var velfortjent blevet Champ. i dag. Til slut besluttede dommeren sig for at de 2 champs, skulle være BIR/BIM og Bianca blev BIR. Der stod jeg med åben mund og polypper indtil jeg fik hendes kritik. Ringsekretæren havde givet Bianca et forkert bånd, det skulle have været lille.
Uha, det er hårdt først at være helt nede for til sidste at være helt oppe. Heldigvis endte det godt, men det var godt nok ikke sjovt at vide om vi var købt eller solgt.
I Store Ring for første gang efter FCI godkendelsen måtte vi så lige. Men en gårdhund er en meget lille hund sammen med alle de andre store flotte hunde i gr. 2, så vi kom ikke videre.
Men succes havde racen da der i avlsklassen i Store Ring blev til en BIS3 til DKs førende gårdhund og hans avl, og i opdrætsklassen blev opdrætteren BIS4. Så der var meget at klappe af i Store Ring i dag.
Men det blev en lang dag, var først hjemme lidt over seks, og Bianca og jeg kæmper en kamp for at holde os vågen, vi er vist "stegte" begge to.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Moralen er at jeg må være bedre inde i reglerne. Var jeg det, så havde jeg nok spurgt, og så var det blevet opdaget.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
Det er skønt at hun kører med klatten på den måde :0))
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
Drama efter rød sløjfe - Ballerup