Mange pøller? {{forumTopicSubject}}
hej
Min 17 uger gamle hvalp laver altså ret mange pølser. Ja undskyld mig det lidt ildelugtende emne, men jeg tænkte på hvor meget der er normalt. Hun laver nok ca pølser 5-6 gange om dagen. Vi er nede og tisse og hvad der ellers skal til ca hver 2. time. Selvom vi er det har hun ca et uheld en gang om dagen. I går var det tre (en tis og to pølser). Hmmm er det normalt at en hvalp på 4,5 måned skal så tit? Hun er god til at tisse når vi går ned, men det sker også at hun gør det i lejligheden allerede en time efter igen. Er det ikke lidt tit? Med hensyn til pølserne tror i så det vil hjælpe at skifte foder? Hun får Specefic fra dyrelægen nu. Før fik hun Royal Canin.
Håber nogen kan hjælpe:-)
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 74 Svar: 144
Men vil prøve at skifte fodder.
Kan man godt give en hvalp barf? Og hvad er det for noget?
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 566
Efter jeg er gået over til barf, er de blevet MEGET mindre samt der er længere imellem hver afførring.. :-)))
Hvis jeg var dig, ville jeg melde mig ind i barf-gruppen her på HG og så spørge om alle de ting, du måtte komme på
Er selv medlem derinde og der er rigtig mange, som ikke barfer endnu, men som læser med fra sidelinien, for at vurdere om det er noget de ønsker at kaste sig ud i :-)))
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.608
Men det lyder da ikke somom hun optager vildt meget af sit foder heller
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 272 Svar: 1.110
Mange pøller?