{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Jeg er simpelthen så træt af dem ... {{forumTopicSubject}}

De forbandede hundeejere vi har på landet herude ... De burde seriøst skamme sig ... De må da tænke med RØ**N, når deres hund skal luftes !!! Flere gange har vi set hunde der bare løber rundt på de små veje ... Uden skyggen af en ejer ... Igår aftes kl kvart over ni var vi på vej op til mine svigerforældre, da de lige havde hentet sofa som de gerne ville have hjælp til ... Et stykke uden for byen, hvor der absolut INGEN lys er udover det vi har på vores bil ... Der så vi pludselig et par lysende øjne ved en busk i vejkanten ... Min kæreste sætter farten ned , da vi før har oplevet rådyr der krydser vejen i det område ... Men kraft**** om der så ikke vandrer en BERNER SENNE ud midt på vejen ... !!! Min kæreste vidste så , hvor den hørte til , men alligevel ... Men lukker sku da ikke bare hunden ud og så lader den rende selv .... Det er 4 gang vi ser det i det område ... Mine svigerforældres nabos hund, den blir luftet på samme måde ... De lukker den bare ud ... Den vandre lystigt rundt i hele byen .. Også selvom de har fået klager over, at den render hen på byens legeplads og lægger dejlige store stinkende kager ... Den render overalt i hele byen ... Om jeg fatter man tør ... Hva nu hvis hunden blir smasket af en bil og vedkommende der ramte den bare kører videre ?! Den slags mennesker findes jo desværre ... Det ryster mig gang på gang , at folk bare kan gøre sådan ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er simpelthen så træt af dem ...
  • #1   25. sep 2008 Den eneste måde den type hundeejere lærer det på er ved at hundene bliver fanget og afleveret hod politiet så de skal betale for at få den igen.

  • #3   25. sep 2008 Sådan er det også derude hvor min kærestes forældre bor, ret så tit har jeg oplevet der render hunde rundt derude, og på vejene mellem landsbyeren har man jo gerne fart på, og pludselig kan der stå en stor schæfer.. Jeg vrisser hver gang og truer med at tage den med mig....

  • #4   25. sep 2008 Hvis hunden bliver ramt af en bil er det jo også hundeejer der hænger på regningen....
    Hvis det var mig der havde ramt en løs hund ville jeg da helt sikkert stoppe, og se til hunden, men også for at se om der umiddelbart var skader på min bil..


  • #5   25. sep 2008 TJC ... Mine svigerforældre bor i en bette by der ligger ud til en KÆMPE vej som er meget trafikkeret og der har også været sket nogle grimme ulykker ... Og rundt ligger der så en masse småveje ... Hvor de hunde daller rundt ..


    First ...Folk burde seriøst skamme sig ...


  • #6   25. sep 2008 Eva .. Ja hvis vi ramte en, så ville vi først og fremmest se hvor slemt den var kommet til skade ... Og så ringe til vagthavende dyrlæge, mens min kæreste tjekkede de nærmeste huse om det sku være deres hund ... Jeg har set en hund der rendte løs og blev smækket af en 4 hjulstrækker ... Og den slap meget meget heldigt ... Manden der ramte den kiggede kun lige ud, og så kørte han videre igen ... Men vi vidste hvem han var ..

  • #8   25. sep 2008 First .. .næste gang så tager jeg hunden med mig og aflevere den til politiet ... Basta ... Igår havde vi altså bare ikke lige plads til en berner på bagsæddet ...

  • #10   25. sep 2008 First ... Vi har haft problemer med hunde i vores have også .... Det er heldigvis stoppet ... Der var 3-4 forskellige labber der rendte rundt og lavede diverse hyggelige ting i vores have ..

  • #12   25. sep 2008 First- Hvis der render to pitbulls rundt, så er det da om at ringet til politiet og få gjort noget ved det. Hunden er jo ulovlig. Så det skal de vel reagere på.

Kommentér på:
Jeg er simpelthen så træt af dem ...

Annonce