{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DJR klub
  • #3   26. sep 2008 Har djr også udstillinger og sådan.

Så spørger jeg på en anden måde: Er DJR lige så godt som f. eks DRU og DHL??

• #4   26. sep 2008 DJR har i hvert fald IKKE udstillinger. DJR er jo netop lavet af jægerne fordi de ikke synes det var rimeligt at en hund skulle bedømmes på udstilling mhp avl.

Indenfor DJR avles ikke på nogen måde efter eksteriør. Derudover skal man også være opmærksom på at DJR ikke har nogen sundhedsmæssige avlsrestriktioner (HD-fotografering, øjenlysning og lign.).

• #5   26. sep 2008 Set med udstilligsøjne er svaret nej. Set med jægerøjne er svaret, den er langt bedre end DKK.

Så egentlig afhænger det jo af hvad din veninde vil med vovse, vil hundstille eller gå på jagt ?

• #6   26. sep 2008 jaa hun vil fatisk ingen af delene. Hun ville bare have en hund. (nu vil jeg ikke høre noget med at det så er den forkerte race. Det HAR jeg prøvet at overbevise hende om) men altså det ER en rigtig stamtavle eller hvad??

• #7   26. sep 2008 Michelle - det er jo ligegyldigt, om den er "rigtig" eller "forkert" i dette tilfælde. Der er ligeså mange svar på det, som der er forskellige meninger om de forskellige stambogsførende klubber. Når din veninde bare skal klappe på hunden, så er det jo fuldstændig ligegyldigt om den har den ene tavle eller den anden....

Kommentér på:
DJR klub

Annonce