{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

brune hvalpe {{forumTopicSubject}}

min mors fox terrie er ved at føde hvalpe, hun startede kl. 09 imorges og har fået 3 fine hvalpe indtil videre....
faderen er lucas min japanske spids, men men men hvalpene er hvide med brune prikker hehe...
moderen er sort og hvid.
mine forældre har en yorkshire terrie han, er det muligt han kan ha sneget sig på hende og det så er der der brune kommer fra ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brune hvalpe
  • #1   26. sep 2008 Det kan han da i princippet godt. Hvis i da ikke har holdt dem adskilt under løbetiden.

Men nu går jeg udfra at du ved at det ikke kun er mor og far der videregiver farve?

Ved du hvad farve morens søskende, far, mor, bedsteforældre osv har? For det kan jo meget vel komme fra morens gener selvom hun ikke selv er brun

• #2   26. sep 2008 jow det ved jeg godt...
    men hendes søskende er sort hvide, forældre er også...

• #3   26. sep 2008 Betina -jep, men hvis du ikke ved hvad der ligger længere tilbage er det jo svært at sige.

Men har i været der uder parringen (med din han altså)? Og har de andre to været holdt adskilt?
    Ellers er det jo osse muligt at din er far til nogen af dem, mens yorkien er far til andre... eller alle... Det vil tiden så vise...

• #4   26. sep 2008 jah det må vi jo se... men skønne er de iværtfald.. smiley

Kommentér på:
brune hvalpe

Annonce