{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

R.I.P Babe vores prinsesse. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, har vi desværre sagt farvel til vores guldklump. Babe nåede at blive 12½ år, som må siges at være flot. Så vidt vides var hun den ældst levende engelske bulldog i DK.

Vi valgte selv at det skulle være slut i dag, hun har været på stærk medicin dels pga. hendes allergi, men også en del gigt. Jeg havde lavet aftale med min dyrlæge gennem 14 år, at han skulle komme i dag, så babe kunne få fred.

Min dyrlæge Tune og hans sygeplejer Lisbeth kom her kl.12.35, og alt gik stille til. Babe, min ene datter og jeg selv, satte os i min seng (babe var senge hund) og stille blev hun hjulpet til et liv i himmelen i mine arme.
Vi sad så der med babe et stykke tid, og fælde mange tåre. FUCK det er hårdt, at sige farvel til en ven man har haft i så mange år, hun har betydet så meget for mig i mit liv, og vil altid være i mit hjerte.
Det er med grædende hjerte jeg siger farvel til en ven der virkelig har sat dybe spor i mit hjerte.

Ja jeg kommer over det, men lige nu kan man ikke andet end at tude. Jeg kommer virkelig til at savne en buller i mit liv, det er den skønneste hund i hele verden, og jeg vil gøre alt for at komme til at eje en ny buller, selvom det nok aldrig bliver en realitet.

Fred være med dig skønne prinsesse, du vil altid være i mine tanker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P Babe vores prinsesse.
Kommentér på:
R.I.P Babe vores prinsesse.

Annonce