{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

MØG hunde... Idéer søges {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Nøj jeg er rasende... Hundene har været alene et par timer i dag, og kommer nu hjem til tapeten er bidt af inde i stuen...

De var begyndt i gangen, da de havde gangen og stuen at gå i... Jeg havde hørt det måske var fordi de havde for meget at holde øje med, så de røg ind i stuen... Det gik rigtigt fint uden noget ballade indtil i dag...

Hvad pokker gør man så... Jeg er simpelthen så sur på de dumme hunde lige nu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MØG hunde... Idéer søges
  • #1   5. okt 2008 Man glor sig omkring.........går ud og ryger 30 smøger mens man sparker på bilens dæk. Går ind med et smil, rydder op og starter alenetræning op igen.

• #2   5. okt 2008 Jeg har et par teorier....

Enten har de været overstimulerede (stressede) da du gik
    eller også har de været understimulerede ikk trætte nok mentalt).

Eller også kan det være de bare har kedet sig, eller måske har nogen forsøgt at komme ind til dem, så de er blevet ytrygge. Der kan være mange årsager til det.

• #3   5. okt 2008 Famøse- Ja i de tilfælde ville det være en fordel at ryge. :o) Men ja, træningen skal nok påbegyndes endnu engang.

• #4   5. okt 2008 Derfor jeg ikke holder op med at ryge......

Langt bedre end nervepiller ;o)

• #5   5. okt 2008 Jeg forstår simpelthen ikke det er blevet et problem, de har været så gode...

Jeg tror jeg hopper på de 30 smøger... Jeg har bare ikke tid til alene træning forfra skal for pokker arbejde hehe... Ej men for pokker jeg er træt af de møg hunde lige nu... + kæresten har ikke vasket op efter han har lavet mad ikke engang skyllet af... ARGHHHH

• #6   5. okt 2008 Anja H
    Jeg fik et rigtig godt råd af en hundetræner som kommer her på mit hundehotel engang imellem ...
    Jeg har pt en polsk gadehund i pleje , han VAR meget vild tror simpelthen han var ved at do af kedsomhed , når han skulle ståi i boksen .
    Men marianne (hundetræneren) kom fluks med en stor papkasse , pap ror fra toiletpapir, kokkenrulle,små dåser til at vende på hovdet(til foder)
    Bamser og avis papir.
    Pap rorene stoppede hun torkost i , enderne lukkede hun med avis papir , de små dåser vendte hun på hovdet og lagde torkosten under , i bamserne som havde toj på puttede hun torkost ind under tojet på bamsen , alt dette lagde hun op i kassen (undtagen dåserne) og dækkede det hele til med avis papir , sådan forskellige steder i kassen , det er simpelthen så sjovt at se når han skal ind for natten ,for han VED bare der er noget spændende i den kasse og han kan bruge rigtig langtid på at "ordne" den , men han er ved at være noget snu så nu har jeg vendt en anden papkasse på hovdet oven på den anden ...
    Men syntes ideen er rigtig god hvis den er understimuleret , hjernen bliver rigtig rigtig træt ,

• #7   5. okt 2008 Har du 3 unghunde? - Så er det ikke så mærkeligt ! - Har du ikke tid til alenetræning med dem igen, har du ikke tid til at have hundene. Undskyld men det er bare min mening. - Og din kæreste kan du heller ikke opdrage på *GG*

Smadder godt råd pernille c kom med der. De trænger til noget mental stimulering, og det kan godt være svært med flere hunde. Det er altså ikke nok at de har hinanden. Jeg ved ikke hvor længe I har haft dem, og hvordan jeres hverdag er, men det med at kunne være alene hjemme, er ikke noget der kommer af sig selv. Hvis en hund ikke bliver stimuleret, finder den selv på noget sjovt at lave - og det er ofte vægge, puder, sko, toiletpapir, fjernbetjeninger o.s.v. det så går ud over.

Held og lykke med træningen smiley

• #9   5. okt 2008 Miemiv -ja undskyld men jeg kan dælme heller ikke tage flere uger fri for at træne alene hjemme udenfor min almindelige ferie.

• #10   5. okt 2008 hold da op en god ide der pernille C
    den vil jeg tage til mig weee så kan titan hygge sig mens jeg er på job smiley

• #11   5. okt 2008 Pernilles råd lyder godt, og ville ønske jeg kunne det med Princess når jeg går om morgenen, men hvis hun får mad når hun er alene kommer det også ud inden jeg er hjemme igen... Så det virker på hun ikke ødelægger, men så ligger der jo en gave til mig i stedet, som ødelægger gulv...

Kender det alt for godt, og selv i går hvor hun fik en alt for lang tur i forhold til hvad der var planlagt havde hun haft gang i væggen da jeg kom hjem... (den alt for lange tur skyldes at jeg havde lukket mig ude inden jeg skulle på arbjede, med hende og skulle vente på en tog hjem til min mor og hentede nøglen og kom til mig... Så hun var monster træt og gad ikek noget leg, men lige lidt hjalp det...

Men ellers super ide med at gemme mad i legetøj og ting...

• #12   5. okt 2008 sheila H
    Kunne jeg bare tage æren , men det må vi takke marianne for vores hundetræner *GG* hun er super til at finde på sådan noget..
    Det har hjulpet på den gadehund , jeg har i pleje han er slet ikke så frustret som han har været , han er umulig at kore fysisk træt , især fordi jeg jo har andre hunde osse , men den kasse der er bare genial.
    Bliver det pludselig for kedeligt eller nemt , så må man finde på noget der er lidt mere udfordrende

• #13   5. okt 2008 ja det lyder supert.. hehe det bliver da spændene om han i det hele taget vil røre den.. han ved jo at han ikke må splitte nogat ad ved mindre det er hans legetøj. men jeg skal nok bare huske at sige værsgo inden jeg går. smiley

• #14   5. okt 2008 Altså.... Blir jo helt forvirret når der er an af samme navn i tråden, kunne sgu ikk lige finde ud af hvad det var for gode råd jeg kom med.... *g*

• #15   5. okt 2008 lol

• #16   5. okt 2008 Michelle :
    Jeg mener heller ikke man behøver at tage fri flere uger for at træne det igen.
    Men så kan man jo, i den tid man er alene, øve det, og komme ind til hunden, når man ved den ikke laver ulykker eller hyler, eller hvad de nu gør - og rose den, når den er i ro.
    Evt. alliere sig med nogle naboer, som kan kigge til den i løbet af dagen o.s.v.

Det jeg ikke kan forstå er at man, når man har flere hunde, så ikke har givet sig tilstrækkelig tid på forhånd til at forebygge disse problemer - og så har man måske gabt over mere end man kan rumme.

• #17   5. okt 2008 Miemiv

Det er først nu jeg har fået det her problem... Det har ikke været et problem før, heller ikke da jeg havde Baz og Pyt alene... Jeg vil sige at jeg mener jeg har gjort alt for at forebygge det...

Trænet med dem selv da det gik fint, roser dem til skyerne... Men jeg har på ingen måde mulighed bare at tage fri fra arbejde et par uger for at træne alene træning... Hvis du så synes jeg ikke burde have hund tror jeg helt ærligt ikke der er mange der har...

Jeg søger bare nogle råd til hvordan man kunne gøre det bedre for hundene når de er alene... Og mange tag for det glimrende råd der allerede er kommet, det vil jeg da prøve smiley

• #18   5. okt 2008 Anje H
    Det er bestemt heller ikke ment som et angreb på dig, og jeg har aldrig sagt du ikke skal have hunde, men du skulle måske overveje om du har tid og overskud til flere hunde. Efter at have læst nogle flere indlæg i trådene kan jeg så forstå, at den ene af dine hunde har haft hvalpe, hvilket jo ikke gør det hele nemmere.
    Jeg stillede nogle spørgsmål, bl.a. om hvor mange hunde du har, og ud fra din profil ser det ud til du har 3 hunde under 2 år. Det er det der bekymrer mig, for det er sgu de færreste der har overskud til det.
    Jeg roste også pernille C's råd, som hun har fået fra en træner, og jeg er selv kommet med det råd, at du måske kunne få en til at komme og være ved hundene/lufte dem etc. mens du er væk og så ellers træne når du er hjemme.

Jeg kan sagtens forstå at du ikke kan tage 4 ugers fereíe - det er heller ikke det jeg mener, men træn og aktiver, når du er hjemme.

Undskyl, hvis du opfattede det som et angreb smiley

• #19   5. okt 2008 pernille c...
    vil det sige at hunden gå op i kassen eller hvad??? for at finde tingene.. nu har jeg en lille hund.

Kommentér på:
MØG hunde... Idéer søges

Annonce