{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

endelig hjemme igen.. :) {{forumTopicSubject}}

så har jeg fået chika hjem fra dyrlægen igen efter en 2timer lang operation igår for at fjerne et fremmedlegeme i halsen..

det står mere uddybet i denne tråd

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=263618

dyrlægen ville gerne have at hun overnattede hos dem i nat så det var helt underligt at sove uden hund i nat... hun har det godt i dag... men er stadig lidt træt...og det drypper heldigvis heller ikke så meget fra hendes dræn mere som det gjorde igår... men nøj hvor er det dejligt at have hende hjemme igen.. og så skal vi til kontrol igen på fredag.. smiley men nu er den bule endelig overstået... forhåbentligt... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endelig hjemme igen.. :)
  • #1   8. okt 2008 Hvad var det så det hun havde i halsen ?

• #2   8. okt 2008 en faktisk rimelig stor splint fra en pind hun havde været uheldig med 14dage inden vi opdagede bulen... mærkeligt nok havde den bare ligget så den ikke var til at se på røngten eller scanning... men nu er den heldigvis ude... den var blevet kapslet ind i en masse arvæv så den ville ikke selv komme ud... det havde ellers været det bedste... men desværre... dyrlægen kunne heller ikke finde mere end det ene stykke... men det er også nok... nu må hun bare godt hele hurtigt og blive frisk igen...

• #3   8. okt 2008 Åh lille pus da - rigtig god bedring ;o)

• #4   8. okt 2008 mange tak... smiley jeg er faktisk forbavset over at hun allerede spiser fast foder... der har haft åben hele vejen igennem halsen og inden i munden hvor splinten var gået ind... men hun vil gerne spise... dog bløder jeg lige hendes tørfoder op de næste dage så det ikke er alt for hårdt at spise...

hvis det havde været mig der havde været igennem sådan en operation ville jeg ikke have kunnet spise noget i en uge efter tror jeg...

Kommentér på:
endelig hjemme igen.. :)

Annonce